Gå til innhold
Fiskersiden

Årets bilde


Oz
 Share

Recommended Posts

Høyst forståelig.

Bildet var forresten nydelig og fikk snella til å se enda mer tiltalende ut, rett og slett litt halverotisk.

Det var, for meg, rett og slett en så tiltalende reklame for snella at jeg trodde det faktisk var det......

Den tilbakemeldingen har jeg fått flere ganger på det bildet hehe, burde kontaktet ELBE og bedt om prosenter B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer... må bare få tid. Så det kommer vel en gang på nyåret...

Fikk plutselig tid nå. Har ikke fått overført bilder fra den gamle til den nye pcen ennå, så trodde jeg ikke hadde tilgang til bildet for øyeblikket. Kom på at det jo bare var å søke på VG.no B)

1249755695170_884.jpg

Bildet som har betydd mest for meg i år. Ikke på grunn av dets tekniske overlegenhet, eller fordi det er stort fotografisk håndtverk, men på grunn av motivet, situasjonen og det at jeg fikk penger for det. Det var også veldig gøy å bli publisert så mye som jeg ble, i tillegg til ei side i boka "Norske blinkskudd 1900 - 2009".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av høyst personlige grunner en av mine favoritter i år.

Dette var det beste jeg fikk til, det er ikke en eneste ting som ikke er latterlig med dette kameraet, makro, autofokus, dårlige lysforhold, heldigvis skaffet nytt nå.

Men det skapte likevel et minne for livet ^_^

95031_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/37922/95031.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva enn du har lært av Espen, har du gått forbi din læremester! Vakkert

Er ikke noe læremester og elev her hos oss vettu - her lærer vi sammen...., Lars lærer av meg og jeg lærer av Lars... (tilsammen kan vi snart ALT ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe læremester og elev her hos oss vettu - her lærer vi sammen...., Lars lærer av meg og jeg lærer av Lars... (tilsammen kan vi snart ALT ;-) )

Hehe :D

Noe jeg har gått glipp av?

Espen skal ha stor kredit for sine fotokunnskaper, og evne til å dele dem videre.

Er det noe jeg lurer på har han som regel svaret, noe jeg setter umåtelig pris på.

Hvis ikke, tør jeg knapt tenke på hvordan læringskurven hadde sett ut, hvis interessen i det hele tatt hadde vært like tilstedeværende...

Enda noen lysår før jeg innhenter herr. Ørud. Er fortsatt på "wax on- wax off"-stadiet B)

Flotte og inspirerende bilder her!

Ikke minst bidraget til OZ! Flott og dramatisk!!

Endret av Lars M
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.