Gå til innhold
Fiskersiden

Sommerens fiskeeventyr


Oz
 Share

Recommended Posts

Det er for mange poster i forhåndstråden, derfor blir det blanking.

Nei, jeg gjør en finte og sletter hele tråden rett før jeg drar, på den måten lurer jeg forhåndstrådjinxen og kommer ut som en vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Derfor jeg ikke fikk spolefargen til å rime antakelig - hehehe - makan - alle lager jo sneller på samme malen om dagen - så den nye Lawsonsnella i går også - den var ikke helt ulik den heller om enn i farger som hadde kledd og den rosa braiden din litt mer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

I morra vender jeg nesen nordover :thumbsup:

Kjører først til Gjøvik en liten stund og prøve å fiske litt der. så videre til Trondheim og overnatte og fiske litt der, så videre nordover til jeg ikke orker mer, overnatte og kanskje fiske litt der (hvor det er må fuglene vite) så videre til Tromsø. I Tromsø skal jeg hooke up med kompisene herfra (som har vært små jenter og flydd opp), og så fiske i ei uke.

Hvordan er ståa der oppe for tida folkens? Noe trøkk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra trøkk på kveita i ditt målområde, hadde en kort tur i går og bla kikkefisket på bare 4 meter, 30 kgs som ble helt vill og gikk som et olja lyn under båten rundt jiggen, tydelig stresset og interessert men mulig litt skremt på så grunt vann. Ser ut som man kan leite også helt i fjæra i sandviker og på grunne topper nå. Synd jeg drar på ferie nå frem til 19/7 ellers kunne jeg bidratt med litt tips og free-guiding.

Endret av persa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttesvarterakkern så langt vekk nord er! I dag tror jeg jeg har sett mer trær enn hittil i livet til sammen.

Har nå kommet så langt som til Fauske. Dro hjemmefra i går formiddag, overnattet hos SMS (takk for det, Sverre) i Trondheim i natt og dro videre derfra i ellevetida i formiddag. I morgen er Tromsø målet :|

Men... Jeg skal egentlig ikke være der før på søndag... Så jeg skulle jo hatt litt å finne på i mellomtiden ;) Noen Tromsøværinger som har noen forslag? Tanken er egentlig å finne seg et sted å kystmeite, så om noen har noen gode tips til passende plasser tar jeg imot tips med et smil og en takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med martin/truls de er vel tromsøs meitere=) Truls er på Røst men Martin burde det være gode sjanser for. Eller velkommen til god været...karma for i fjor, sverger-.- Ellers kan jeg si at det er mye sei ute å går no. Dorga litt i kveld, mye i 3-4kgs klassen i svære stimer så kveita er meget aktuell disse dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med martin/truls de er vel tromsøs meitere=) Truls er på Røst men Martin burde det være gode sjanser for. Eller velkommen til god været...karma for i fjor, sverger-.- Ellers kan jeg si at det er mye sei ute å går no. Dorga litt i kveld, mye i 3-4kgs klassen i svære stimer så kveita er meget aktuell disse dager!

Faktisk tror jeg jeg har godværet med meg hjemmefra, for sånn har det vært hele veien. Jeg er solbrent på venstrearmen ;)

Men værmeldinga for neste uke er jo ikke rare greiene å hoppe i taket over... Heldigvis ikke altfor mye vind, men regntøyet skal nok få kjørt seg :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G strike- når er du i Harstad? thunder fishing team drar opp til harstad og ut til andørja 12 juli. har du vært på Andørja?

Er flyttet hit nå, men tar meg to ukers ferie i Osloområdet fra og med imorgen. Hvorav siste uke er satt av til artsjakt! ;)

Har ikke vært på Andørja, mulig obbien og onkelkim har vært der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kveeeeiiiiteeeeeee..... :D

Yes!

Vi har hatt et relativt bra fiske, selv om de virkelig store ikke har dukket opp er vi egentlig veldig godt fornøyd.

Alle bortsett fra en (arrangøren) har fått fisk.

to over tredve, fem over tjue og sju på rundt ti, i tillegg til en drøss steinbit med en topp på flotte 9,1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det resultatet bør det bli en billedtung rapport som vi venter på :thumbsu:

Rapport blir det, men først er det noen uker med familieferie :icecream: Kan også tenkes jeg legger ved noen bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport blir det, men først er det noen uker med familieferie :thumbsu: Kan også tenkes jeg legger ved noen bilder...

Er det C&R eller tar dere alt til Mat ?

Mulig jeg kommer ut å hilser på en snartur. Dere er vel på havet stortsett hele dagen?

Endret av onkelkim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.