Gå til innhold
Fiskersiden

Isforhold på Øysand


bullfrog
 Share

Recommended Posts

Tenker meg en runde etter skrubba ja. Må komme i gang med fiskinga igjen snart nå, etter alt for mye sofasliting, og Øysand er da en bra og enkel intro.. :)

Er inne på tanken å ta en tur i morgen hvis det er fiskbart der nede, men frykter at det er is, så spørs om jeg gidder med mindre noen kan bekrefte at det er isfritt??

Er vel flo i 17 tida eller noe i morgen, så er vel i utgangspunktet ikke helt ideelt, men hadde vært interessant å prøve fiske i mørket også ettersom jeg aldri har testet det før.

Vil gjerne ha selskap, men tør ikke garantere at jeg tar turen i morgen... ;)

Ellers tenker jeg meg en tur til trolla også på tirsdag eller onsdag kveld for å se om storhvittingen fremdeles er der (og om kvabbefaen er der på vinterstid...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker meg en runde etter skrubba ja. Må komme i gang med fiskinga igjen snart nå, etter alt for mye sofasliting, og Øysand er da en bra og enkel intro.. :)

Er inne på tanken å ta en tur i morgen hvis det er fiskbart der nede, men frykter at det er is, så spørs om jeg gidder med mindre noen kan bekrefte at det er isfritt??

Er vel flo i 17 tida eller noe i morgen, så er vel i utgangspunktet ikke helt ideelt, men hadde vært interessant å prøve fiske i mørket også ettersom jeg aldri har testet det før.

Vil gjerne ha selskap, men tør ikke garantere at jeg tar turen i morgen... :)

Ellers tenker jeg meg en tur til trolla også på tirsdag eller onsdag kveld for å se om storhvittingen fremdeles er der (og om kvabbefaen er der på vinterstid...)

Latsabb! Tipper du dropper Øysand fordi du tror det kan være isflaks fra Gaula og trolla fordi det kan være glatt ned bakken og du blir kanskje nødt til å parkere bilen oppe på parkeringsplassen og gå noen meter! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latsabb! Tipper du dropper Øysand fordi du tror det kan være isflaks fra Gaula og trolla fordi det kan være glatt ned bakken og du blir kanskje nødt til å parkere bilen oppe på parkeringsplassen og gå noen meter! ;)

Makan til frekk og uforskamma fyr...

Når det er sagt, så sier du noe. Er jo mye fiskeutstyr å drasse med ned bakken.. :P

Kjører nok en tur nedom Øysand om ikke så alt for lenge for å sjekke forholdene, så da må jeg vel bare å krysse fingrene for fiskbare forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var flotte forhold der nede. 100% isfritt! :D

Skrubber ble det dog dårlig med.. Var noe smånapping innimellom som sikkert var rette arten, men de ville ikke sitte.

Endte opp med 3 torsk, på mellom 2-4kg, så det kom da noe på land i alle fall.

Virket ikke som skrubba vær særlig aktiv imørket, men det kan jo også bare ha vært tilfeldig. Ellers var det lite flo i dag, så lite bevegelse i vannet kan kanskje også ta litt av skylda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 9 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.