Gå til innhold
Fiskersiden

Norges best betalte jobb


GStrike
 Share

Recommended Posts

Ble for litt siden intervjuet på P4, i anledning av at jeg har deltatt i konkurransen "Norges best betalte jobb".

Vinneren får 500.000 for å uttale Staples under markeringen av navneskiftet.

Så for å vinne trenger jeg hjelp av dere for å få flest mulig stemmer.

Det jeg har sagt jeg skal bruke pengene på hvis jeg vinner er å dra på ferie med min samboer og våre barn, slik at jeg bygger opp goodwill, kall det gjerne en avledningsmanøver, slik at jeg kan dra på en lengre fiskeferie.

Jeg stilte til konkurransen som egenerklært fiskenerd, og passet selvfølgelig på å reklamere for fiskersiden.no!!! :lol:

Stemmesidene er ikke åpnet enda, men etter hva jeg forstår vil de være å finne under denne linken: Norges best betalte jobb , i løpet av dagen.

Jeg vil selvfølgelig bli svært takknemlig om så mange som mulig av dere tar dere bryet med å stemme på meg! ;)

EDIT: Da var avstemningen igang, og jeg rykker stadig lengre frem i køen! :P

Kan vel også være en fordel å få med at jeg er deltager nummer 1: Andreas Mäntykoski! ;)

Endret av GStrike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått flere SMS i dag som tilser at du var ute og ga solid FS-reklame på P4, men bare 54 arter? Skjerpings! ;-)

Dersom ikke flere klarer grave opp tilsvrende FS-reklame på riksdekkende radio så har du vår stemme ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble for litt siden intervjuet på P4, i anledning av at jeg har deltatt i konkurransen "Norges best betalte jobb".

Vinneren får 500.000 for å uttale Staples under markeringen av navneskiftet.

Så for å vinne trenger jeg hjelp av dere for å få flest mulig stemmer.

Det jeg har sagt jeg skal bruke pengene på hvis jeg vinner er å dra på ferie med min samboer og våre barn, slik at jeg bygger opp goodwill, kall det gjerne en avledningsmanøver, slik at jeg kan dra på en lengre fiskeferie.

Jeg stilte til konkurransen som egenerklært fiskenerd, og passet selvfølgelig på å reklamere for fiskersiden.no!!! :P

Stemmesidene er ikke åpnet enda, men etter hva jeg forstår vil de være å finne under denne linken: Norges best betalte jobb , i løpet av dagen.

Jeg vil selvfølgelig bli svært takknemlig om så mange som mulig av dere tar dere bryet med å stemme på meg! :lol:

den er grei...........God tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått flere SMS i dag som tilser at du var ute og ga solid FS-reklame på P4, men bare 54 arter? Skjerpings! ;-)

Dersom ikke flere klarer grave opp tilsvrende FS-reklame på riksdekkende radio så har du vår stemme ;-)

59!

Men ja, skjerpings!

Er jo derfor jeg trenger å vinne! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ å. Selv om det e lenge til end a :D

Tusen takk til alle dere som har stemt!

Blir selvsagt skrevet lange og bildetunge rapporter hvis seieren går i boks!

Liker at facebookvenner blir mobilisert! :D

Har selvsagt fått opprettet en facebookgruppe også! Hjelp Andreas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.