Gå til innhold
Fiskersiden

Mann eller mus


Gimbo
 Share

Recommended Posts

Denne er vel rimelig opplagt, men.... Jeg bestiller ting med levering på jobben. Da slipper jeg at kona oppdager hentelappen i postkassa. En bonus er jo også at jeg slipper å reise på posten, en hyggelig sekretær kommer innom kontoret mitt med pakka. Så sitter jeg i lunsjen og fikler med det nye utstyret mitt :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg passerte dette nivået. Jeg oppdager stadig utstyr jeg ikke har brukt på så mange år at det har gått i glemmeboken for lengst... ;)

Jeg fant den gamle laksestanga mi på roterommet i går kveld....da jeg tråkka på bunndelen så det sa knas. :S

MEN...aldri så galt at det ikke er godt for noe. Nå MÅ jeg jo ha ei ny laksestang til 2010 sessongen. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den gamle laksestanga mi på roterommet i går kveld....da jeg tråkka på bunndelen så det sa knas. :S

MEN...aldri så galt at det ikke er godt for noe. Nå MÅ jeg jo ha ei ny laksestang til 2010 sessongen. :ninja:

En kompis gjorde noe sånt her om dagen. men da var det datterens TV som slutta å virke, så han bestilte prompte 50' flatskjerm TV slik at dattera kunne overta den gamle de hadde i stua...lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dere er klar over damer har fått tilgang til internett nå?? og at det kan tenkes at de surfer innom her bare for å se hva mennene deres bruker mer tid på enn f.eks. klesvask...

Sånn som å innrømme at de juger for dem åpenlyst på internettforum? Kan bli morsomt hjemme hos flere her ser jeg  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_ALLE_ lyver for damene sine innimellom.

Sånn er det bare. Men velg løgnene med omhu så blir nok fiskeutstyr budsjettet stort sett akseptert.

F.eks. på spørsmål som "Ser jeg feit ut?" eller "du sier i fra før du kommer i munnen min?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er klar over damer har fått tilgang til internett nå?? og at det kan tenkes at de surfer innom her bare for å se hva mennene deres bruker mer tid på enn f.eks. klesvask...

Jeg er relativt safe siden fruen stort sett har tastaturskrekk. Hun liker ikke SMS meldinger en gang. ;) Hun bruker kun internett til å ringe hjem til familien i hjemlandet :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har det ganske så greit. Ser madammen en annonse for en fancy fiskestang/snelle, så sier hun: "En sånn skulle du hatt deg Torry" ;)

Nå skal det sies at hun har en del fiskestenger selv også da, men hun har mistet litt av interessen etter hun ble mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg passerte dette nivået. Jeg oppdager stadig utstyr jeg ikke har brukt på så mange år at det har gått i glemmeboken for lengst... :)

Akkurat der kjenner jeg meg igjen!

_ALLE_ lyver for damene sine innimellom.

Sånn er det bare. Men velg løgnene med omhu så blir nok fiskeutstyr budsjettet stort sett akseptert.

F.eks. på spørsmål som "Ser jeg feit ut?" eller "du sier i fra før du kommer i munnen min?"

Det måtte KOMME fra den mannen...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hva?? jeg sensurerte jo meg selv...

Uansett er vel trikset å ha en dame som faktisk forstår at når man sier at man TRENGER den stangen eller annet fiskeutstyr, så forstår hun det og godtar det. En stang er ikke en stang på samme måte som en strikkepinne ikke er en strikkepinne (<-- det siste der VET jeg ikke... men er blitt fortalt at det er slik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikkepinner finnes i mange ulike tykkelser til hvert sitt bruksområde.

Dessuten trenger man jo rundpinner i en del tilfeller.

Heldigvis er vel strikkepinner noe billigere enn fiskestenger...

Kommer ann på forbruket av strikkepinner å garn det.

Garn er dyrt....... kjempedyrt......

Har man en kjerring som bruker all fritid på strikking er jo litt fiskeutstyr å fisketurer en selvfølge å et must.

Juge om kjøp av utstyr bør være unødvendig, alle har vi våre hobbyer å fritidssyssler så utstyr å innkjøp av utstyr til div bruk bør selvfølgelig harmonere med økonomien.

Er mann i et forhold å har felles utgifter bør det være helt naturlig å ha en sammtale rundt gjenstander som er dyre å skal kjøpes inn uansett hva den skal brukes till.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man gjøre en kvinne lykkelig en stund så er en naken oljemassage med tillbehør absolutt å annbefalle.

Overrask med stearinlys på soverommet å ikke si noe som helst på forhånd :)

Kjøp det du vill dagen derpå, men sørg for å ikke være ego kvelden før, tenk kun på henne :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sydentur i ny og ne hjelper.... I tillegg til oljemassasje og alt det andre. Prøv og en fantastisk middag hjemme som du har lagt sjelen i...

Hjelper og å barbere seg og dusje av og til.

Noen ganger er det vanskelig å være mann og da må man bare sitere John Wayne " A man's got to do what a man's got to do"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.