Gå til innhold
Fiskersiden

Tackleknyttekveld tirsdag 16.03


Recommended Posts

Campelen på Bryggen inviterer igjen til tackleknytting tirsdag 16.03. kl 17.00

Kaffi og evt kjeks serveres, annet må medbringes.

Vennligst gi tilbakemelding om du kommer, da det er veldig greit å ha oversikt over hvor mange (ca) som kommer.

Flatfiskene har begynt å bevege på seg så det blir temaet denne kvelden, men man kan som vanlig lage hva man vil :)

Mvh

Campelen på Bryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Campelen på Bryggen inviterer igjen til tackleknytting tirsdag 16.03. kl 17.00

Kaffi og evt kjeks serveres, annet må medbringes.

Vennligst gi tilbakemelding om du kommer, da det er veldig greit å ha oversikt over hvor mange (ca) som kommer.

Flatfiskene har begynt å bevege på seg så det blir temaet denne kvelden, men man kan som vanlig lage hva man vil smile.gif

Mvh

Campelen på Bryggen

Glem ikke heller at Campelen på Bryggen er en av de 1. fagbutikkene i Norge og eneste i Bergen som fører Lopez´s varerthumbsup.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De viste stolt frem produktene sist jeg var innom på tacklekveld.

Bra kvalitet og nok fargepigmenter som gjør produktet til noe utenom det vanlige.

Campelen:

Jeg skal ta siste etappen på hengerlappen før påsken,så om det klaffer så kommer jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Mr Big fish :dribble:' date='10 mars 2010 - 21:05' timestamp='1268251512' post='579442]

Så feil på datoen her gitt, hvorfor Tirsdager ??

Frustrerte fruer på TV :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som ihuga værspæmmer må jeg vel bemerke at floa er nær perfekt (dvs i halv 11 tia) men at det ellers blir en sur kveld, dog ingen minusgrader.

Ettersom dressen min fremdeles inneholder vel et kilo salt etter nautnesturen skal det lette godt å få skylt den. Får bare håpe nedbøren kommer som regn og ikke som hagl eller sludd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.