Gå til innhold
Fiskersiden

Fiskersiden's Chat


Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

An Error Occurred

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

[#CHAT-02] You do not have access to our chat room.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

An Error Occurred

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

[#CHAT-02] You do not have access to our chat room.

Fordi du ligger i gruppen FS blogger! Fjerner deg fra den gruppen den skal ikke eksistere mer alikevel. Prøv om 1 min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at noen FireFox brukere har opplevd at firefox ramler sammen når de prøver å forlate chatten. Dette er ett firefox problem og oppdaterer du til nyeste versjon av FireFox vil du ikke oppleve dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Please wait while we load the chatroom...................still waiting...............

Du dukket nå opp der... også logget du av etter en liten stund. Prøve i en annen nettleser? Eller oppdatere vinduet med Ctrl + F5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfart mye problemer med at firefox bruker utrolig mye prosessorkraft etter at jeg begynte å bruke chaten. Dette kan selvfølgelig være tilfeldigheter, men er det flere som har hatt problemer med dette?

Firefox har flere ganger hengt seg så ille at jeg må bruke task manager for å drepe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfart mye problemer med at firefox bruker utrolig mye prosessorkraft etter at jeg begynte å bruke chaten. Dette kan selvfølgelig være tilfeldigheter, men er det flere som har hatt problemer med dette?

Firefox har flere ganger hengt seg så ille at jeg må bruke task manager for å drepe den.

Ok, har du en "svak" pc? Har ingen problemer med det her. Men det er ett javascript som går hele tiden. Dessuten som nevnt lengre opp, oppdater til nyeste FF 3.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, har du en "svak" pc? Har ingen problemer med det her. Men det er ett javascript som går hele tiden. Dessuten som nevnt lengre opp, oppdater til nyeste FF 3.6

Er ikke en kraftpakke av en PC dette her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfart mye problemer med at firefox bruker utrolig mye prosessorkraft etter at jeg begynte å bruke chaten. Dette kan selvfølgelig være tilfeldigheter, men er det flere som har hatt problemer med dette?

Firefox har flere ganger hengt seg så ille at jeg må bruke task manager for å drepe den.

Det er fordi du skriver så jækla mye :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.