Gå til innhold
Fiskersiden

Skiforeningen anorakken


Gjest Nicolay Filip Monsen
 Share

Recommended Posts

Om du kan finne en gammel dofrakk, helst fra mellomkrigstiden og brukt i bydelen Sagene, da har du frakk til all slags vær og bedre tariffavtale enn de fleste. I tider da folk har mye raufoss etter julebord og ventekebab i drosjekø, er vadehyre egnet tilbehør.

Ta et tak for vår kulturarv, før den går i dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du i tillegg får tak i en hårpose som du kan ha på frakken, er du sikret mot det meste; Det være seg stag, påkjørsel bakfra av lav mongotralle eller evt. bare ei dåse på kassa. Dem sa mye det før i tia.

Endret av AreBare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Når eg går på ski i Nordmarka, ser eg haugevis med skiløpare som gjenger rundt med rød skiforenings anorakk. Og då spør eg: Duger skiforeningsanorakken?

Håper eg får nokon seriøse svar!

Skiforeningnsanorakken duger i massevis Nicolay,i vår familie bruker vi både anorakk og snøhyre og alle er fornøyde.Selv holder jeg en knapp på vadehyra,men det er nå meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som trengs her er en skikkelig brukerundersøkelse. Ansett noen fattige studenter og ta oppstilling på alle de viktigste adkomstene til marka. Ta noen helger og del ut spørreskjema til alle som drar inn i marka med anorakken. Samle inn svar når de kommer tilbake. Knekk talla og del svara med oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicolay Filip Monsen

PJ Parajumpers snekkerbukse og Canada Goose Extreme Expedition har eg faktisk sett på som aktuelt plagg. Men eg syntes den skiforeningen anorakken ser veldig bra ut. Den flotte rødfargen og skiforenings merket, foran er veldig kjekt;) Men kor mye kostar en skiforeningsanorakk? Og er det muleg å få med pels?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

790,- for medlemskap, dvs i Hyredalen, valget mellom fiolett og gul eller grønn og brun. Det flotte merket får du på dressen som medlem. Dressen koster 59,90 og er vevd av Martha Hyrdestund som opererer i hønseskuret til nanablag på Lena, Toten. Garnet hun bruker er bra barberte pinnsvin. Legg ut et bilde når du har fått dressen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Når eg går på ski i Nordmarka, ser eg haugevis med skiløpare som gjenger rundt med rød skiforenings anorakk. Og då spør eg: Duger skiforeningsanorakken?

Håper eg får nokon seriøse svar!

"skiforenings anorakk"

Denne har jeg selv å er mest fornøyd med modellen uten sømmer, den som bare har dobbelt for å borrelåser.

Hettemodell.

Siden borrelåsene på modellen uten sømmer er såppas store som de er kan de også brukes mellom bena til hårfjærning av uønsket hårvekst eller hårvekst ute av kontroll pga årevis uten trimming.

Bredden på borrelåsene på "skiforenings anorakk" uten søm (hettemodell) gjør at utgiftene på Gilette barberblader å skum har gått kraftig ned her i huset.

Voks er ut,skiforenings anorakk er inn.

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka ***** er detta for noko!

Er fiskersida eit nettsted for forumtroll:(

Eg syntas moderatorane burde teke eit grep, og skjerpe inn rutinane og evt fjerne desse trolla fra fora..

Jeg er helt enig med deg Nicolay Filip,forumtroll er no forferdelige greier.Her er forresten den nye snøhyra mi:

111170_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka ***** er detta for noko!

Er fiskersida eit nettsted for forumtroll:(

Eg syntas moderatorane burde teke eit grep, og skjerpe inn rutinane og evt fjerne desse trolla fra fora..

Her er min favoritt trollforums låt :rock:

http://www.youtube.com/watch?v=SBUp9zhEy9U

Alle 4 troll avbildet med nyinnkjøpte vadehyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicolay Philip Monsen: hvordan kan du entre et forum om sportsfiske, skrive kryptisk om et plagg ingen har hørt om, for deretter fortsette å skrive om nok et plagg som har svært lite med fiske å gjøre? Foreslår at du plager et friluftsforum med dine tekstilmessige utfordringer. Skulle du ha sportsfiskeutfordringer foreslår jeg at du poster spørsmål om dette. Dine andre utfordringer kan desverre ingen hjelpe deg med :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicolay Philip Monsen: hvordan kan du entre et forum om sportsfiske, skrive kryptisk om et plagg ingen har hørt om, for deretter fortsette å skrive om nok et plagg som har svært lite med fiske å gjøre? Foreslår at du plager et friluftsforum med dine tekstilmessige utfordringer. Skulle du ha sportsfiskeutfordringer foreslår jeg at du poster spørsmål om dette. Dine andre utfordringer kan desverre ingen hjelpe deg med :thumbsup:

Er redd for at denne Philip er et fantasifoster, boganis. har vel fått et kick ut av det hele på et eller annet svett gutterom på indre øst et eller annet sted... For den dialekta finnes bare ikke.

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.