Gå til innhold
Fiskersiden

storfangst på topdalsfjorden


hansi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nice. Får satse på at fisketid er raske på å sende meg flytedressen og isborret så får en komme seg ut å prøve før isen forsvinner. Vet du hvilken side av fjorden det var på?

nei, vet ikke det, men kjørte forbi fjorden ca på det tidspunktet som den skal blitt tatt, da så jeg bare en mann på isen som jeg klarte få øye på. han stod nesten ute med den nye broa, på bysida, skal også satse på å komme meg utpå snart, hvis jeg slipper løs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det går i å pløye seg frem i snø og at spark er utelukket:)?

er nok pløying det går i, meldt skikkelig møkka vær i morgen så den fisketuren gikk i vasken,mye nedbør, og mildvær og regn utover dagen :goodjob: har du fått fisket noe i det siste?

Endret av hansi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, men har rigget utstyret for en istur for leeeng siden:) Får vel evt stikke en tur på try. fint med villing der. regner med at isen er grei lengst ute?

ellers går det mest i planlegging av vårfisket:) sø og havet. blir noe dypvannsfiske i april/mai med tyskergjengen:) Har pontongen klar i ilfellet vinteren skulle bli borte....:lolu: du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen tur i dag pga temperaturen. Samboer gadd ikke gå ut når hun trodde det skulle være så mye overvann så da blei turen droppa. Får satse på at det kommer en ny kuldebølge sånn at isen kommer tilbake eller at det kommer varmere vær sånn at isen forsvinner helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en kjapp tur på isen på Hamresanden selv på lørdag og da var isen tjukk nok, men ser ut som mye er forsvunnet de siste par dagene allerede. Fangsten ble ikke noe særlig (en stk mini kolje på en halvtime)

Høres ikke bra ut med tanke på helga da. Legg gjerne ut en oppdatering hvis du prøver deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært på isen ved Hamresanden de siste dagene? Eller kjørt forbi og evt. sett folk på isen? Litt skeptisk med tanke på turen som er planlagt til helga. Kanskje bedre å fiske fra land på Odderøya. Der er det vel isfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært på isen ved Hamresanden de siste dagene? Eller kjørt forbi og evt. sett folk på isen? Litt skeptisk med tanke på turen som er planlagt til helga. Kanskje bedre å fiske fra land på Odderøya. Der er det vel isfritt.

har ikke vert å sett, men har hørt den er litt grå og myk, men vet ingenting sikkert, odderøya er is fri, ser den fra stuevinduet :) hva skal du fiske etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kystmeite etter alt mulig. Aldri fisket på Odderøya før, så får bare prøve meg frem.

Dropper isen da. Tar ikke noen sjanser.

kjørte forbi nå, det var folk å fisket ut av hamresanden, ganske langt ute så jeg, må jo gå da, lurer meg vell ut til helga, må bare :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.