Gå til innhold
Fiskersiden

You`ll never walk alone..


Karleif
 Share

Recommended Posts

Vell, Liverpool har avslått ønsket fra Torres virker det som. Får håpe Torres respekterer klubben, fansen og laget såpass at han legger seg flat og ikke lager mere drama ut av dette. Også håper jeg vi får se en Torres som går ut med full guffe ikledd rødt sammen med Suarez om 8 dager og senker €he£ski, etter at vi har rævkjørt Stoke på Onsdag selvfølgelig. Har klokketro på at dette parret vil fungere og sammen med resten av laget og king Kenny gjøre liverpool til ett lag som igjen kjemper om og vinner titler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, Liverpool har avslått ønsket fra Torres virker det som. Får håpe Torres respekterer klubben, fansen og laget såpass at han legger seg flat og ikke lager mere drama ut av dette. Også håper jeg vi får se en Torres som går ut med full guffe ikledd rødt sammen med Suarez om 8 dager og senker €he£ski, etter at vi har rævkjørt Stoke på Onsdag selvfølgelig. Har klokketro på at dette parret vil fungere og sammen med resten av laget og king Kenny gjøre liverpool til ett lag som igjen kjemper om og vinner titler.

Håpe du har rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd det meste er spill fra Liverpool nå for å få mest ut av handelene - 50 mill + Sturridge - så er det vel gjort dessverre.

Synes det er merkelig at Torres gjør dette - for meg så tyder det på at vi har mer "sykdom" i klubben enn jeg trodde........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bye, bye Torres (er nok bare snakk om timer nå før den endelige bekreftelsen kommer).

Kjenner at kjærlighetssorgen ikke kommer til å komme - er bare veldig overrasket over at han velger det her - har nok vært en ganske omfattende "forpleining" fra Chelsea sin side mens Torres var på "ferie" i Spania. Var det ikke dette her Chelsea egentlig ble utestengt fra transfermarkedet for et år siden?

Ser ut til at vi får 3 gode spillere inn - og det kan være en grei erstatning det for en som har vært mye skadet og ikke helt i humør ett par år. Men jeg vil IKKE ha Anelka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg litt om når Rushie gikk til Juve:

King Kenny brakte inn Aldo, Beardo og Barnsie for disse pengene.

Har tiltro til at vår legende nok en gang kan forvalte kapitalen til klubbens beste. :)

Dog spennende tider nå.

Torres går til Chelscum søpla, no doubt.

Håper på Carroll, Adam og Young inn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dog spennende tider nå.

Torres går til Chelscum søpla, no doubt.

Håper på Carroll, Adam og Young inn. :)

Amen (men det er jo galskaptider - både med tanke på priser og på interessen - det siste som ble meldt nå, er at Torres har reist fra Melwood med helikopter - det er jo rene skjære galskapen hvordan de dekker det her). Eneste fordelen med dette er vel at LFC kan handle litt på bakrommet etter andre spillere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubelpusherne har nok fått tak i han - lurer på hva som skjedde når Torres var på "ferie" i Spania :growl:

Det er nok ikke noe å gjøre med dette, men er rimelig overrasket at han gjør dette. Nå får vi bare håpe at vi får inn 2-3 spillere til, så blir det litt lettere å svelge :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det mest overraskende med dette er at han selges til Chelsea. Burde ikke Pool heller forsøkt å pushe ham til kontinentet (Italia eller Spania) dersom han absolutt ville bort, istedenfor å selge ham til en hjemlig rival (dvs Chelsea er jo ikke en direkte rival til Liverpool, de er jo litt bedre enn som så... :wacko: )?

og btw, er ikke sikker på om Pool kommer svekket ut av dette. Det gjenstår å se. Men Chelsea blir utvilsomt BETYDELIG styrket...

Endret av piscator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wacko:

det mest overraskende med dette er at han selges til Chelsea. Burde ikke Pool heller forsøkt å pushe ham til kontinentet (Italia eller Spania) dersom han absolutt ville bort, istedenfor å selge ham til en hjemlig rival (dvs Chelsea er jo ikke en direkte rival til Liverpool, de er jo litt bedre enn som så... ;) )?

og btw, er ikke sikker på om Pool kommer svekket ut av dette. Det gjenstår å se. Men Chelsea blir utvilsomt BETYDELIG styrket...

Kan du kanskje si, men Torres har hatt "hodet sitt" en annen plass hele sesongen. Dette er ingen ny tanke for ham.

Synd at Shitty har handlet ferdig, det aller beste hadde vært en budkrig mellom "just another Mænsjester"-laget og skinkerytterne fra Stalingrad Bridge.

DA hadde vi overgått Cristina sin sum. He he.

Snakker om bud i størrelseorden £50M - SELG sier jeg.

Minner meg litt om situasjonen når Rushie forlot oss til Juve. Og King Kenny er ved roret. :growl:

SISTE:

Torres to chelsea has broken down....John terry had failed to agree terms with torres' missus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette transfervinduet er helt vanvittig. De kaster jo penger rundt seg så man skulle tro at det var gamle aviser....

Det er helt klart at LFC er ute etter å vise muskler, håper bare at det er det de gjør og ikke første tegn på sinnsforvirring.

Nå dekker vi jo kjøpene med salget av Torres, men kunne fått enda mer for pengene til sommeren. Men det kan jo være at dette blir sett på som et genitrekk om noen måneder.

Ellers så har jeg null respekt for de som brenner Torres draktene sine - er forbannet jeg også, men.....

Walk on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVa har de brukt til nå i dag, over en milliard spenn?

Ca. det de fikk for Torres...... og han solgte vi for mer enn det dobbelte av det vi betalte for han.

Så vi har nok ikke brukt mest penger - sumasumarum - men det er helt galskap det som foregår over der.

Det er nesten så jeg begynner å blir verdt noe og jeg la opp for noen år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok penger - de gjør det ikke mye bedre enn LFC om dagen, hvis det er noe annet, så er det noe vi LFC supportere ikke får tak i innad i klubben. Når klubben signaliserer så sterkt at de ønsker å satse..... Dessverre ser det ut til at flere spillere glipper gjennom fingrene - siste er Adams hvis det ikke er et spill (men det er tvilsomt så nærme deadline).... vi kunne trengt en eller to til for å kunne hevde oss reelt resten av sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, blandet.

Hadde vi kapret Adams så hadde vi vært "vinnerne", nå er jeg mildt sagt usikker.

Ellers så begynner jeg å få litt "vond" smak i munnen av denne prisgaloppen - har jeg egentlig lyst til å støtte dette mer. Vil alltid være LFC i hjerte, men kanskje nok er nok når det gjelder økonomisk støtte....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.