Gå til innhold
Fiskersiden

Trulsolsen sine fangstrapporter.


Trulsolsen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 423
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror jeg skal starte et fiskeguidefirma med fokus på Prestvannet.

Skal legge meg på 10.000kr dagen. Noe som har lyst på en tur?

og her kan du jo reklamere med verdens nordligste karuss. Det i seg selv bør jo være en "eksotisk" attraksjon som er verdt noen kroner. Du kan jo avertere i engelske meiteblader..? Har selv hatt lyst til å prøve en økt i Prestvannet de gangene jeg har vært i tromsø, bare for å ha fått en karuss så langt mot nord. Men stramme tidsskjema, der det er om å gjøre å komme så raskt som mulig ut på sjøen etter kveitene, har vært grunnen. Vanskelige prioriteringer dette...!? :):rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og med Truls som guide, så trengs det ikke mer enn en liten halvtime fra man lander på flyplassen, har landet verdens nordligste karuss, og er på tur mot kveitecampen!

De er latterlig enkle å ta på de rette plassene, og 3-400 gramsfisk er ikke de værste å finne heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bunn og grunn helt ute at det skal finnes karuss nord for polarsirkelen. Ellers lett å konstatere at visse har mer gullhår i ringen enn andre. Nå har jeg 42 kveiter (og jeg har bodd i Oslo og Tydal) og har fortsatt pers på fattige 24 kilo. Karma anyone? Rub it 2 me!

8 kveiter på en dag og ikke en på over ti? Er dog ICKE overtroisk...

...ennå...

Grattis med steinbit. En art jeg også kunne tenkt meg å få.

Pysa! :jig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bunn og grunn helt ute at det skal finnes karuss nord for polarsirkelen. Ellers lett å konstatere at visse har mer gullhår i ringen enn andre. Nå har jeg 42 kveiter (og jeg har bodd i Oslo og Tydal) og har fortsatt pers på fattige 24 kilo. Karma anyone? Rub it 2 me!

8 kveiter på en dag og ikke en på over ti? Er dog ICKE overtroisk...

...ennå...

Pysa! B)

hø hø det va ikke rare greian du får nok prøve andre lokasjoner osv :jig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bunn og grunn helt ute at det skal finnes karuss nord for polarsirkelen. Ellers lett å konstatere at visse har mer gullhår i ringen enn andre. Nå har jeg 42 kveiter (og jeg har bodd i Oslo og Tydal) og har fortsatt pers på fattige 24 kilo. Karma anyone? Rub it 2 me!

8 kveiter på en dag og ikke en på over ti? Er dog ICKE overtroisk...

...ennå...

Holy shit... Du har motivasjon i orden i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.