Gå til innhold
Fiskersiden

Ski VM tråden 2011


Kay-Arne Olsen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I tillegg til dagens medaljer, så tar Northug gull på 30km skibytte. Norge tar gull på begge de lange stafettene og på sprintstafetten for kvinner. Bjørgen tar gull på skibyttedistansen og den korteste klassiske distansen. MJ Sundby tar gull på klassisk, Kokslien tar gull i kombinert og så blir det et par sølv og bronser her og der, blant annet sølv i laghopp. Totalt 9 gull. Sølv blir 3 stk og bronse 2 stk. Det meste av resten tar svenskene og så blir det tidenes svakeste VM for Russland.

Endret av Arachnida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er synsk, det er vel en grei egenskap å ha anår laksen ska tas....

Kanskje man skulle begynt å tippe litt, på ordentlig :D Har jo tippet kun 1 gang i mitt liv, og da vant jeg en brukbar sum. Og vært med på loddtrekning 1 gang, og vant jaggu da også :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer iallefall som en hund. Dette blir litt for spennende etter mitt syn. Vi er på "hælan" litt nå på herresiden, og jeg er i sterk tvil om Northug klarer dette. Han vil få sterkere motstand enn han noen gang har hatt og han virker ikke helt i toppslag a la gamle dager :withstupid: Og tar svenskene ett nytt gull, ja da.......bare å grave seg ett svært hull og bli der til våren :) Katastrofe rett og slett !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.