Gå til innhold
Fiskersiden

Ski VM tråden 2011


Kay-Arne Olsen
 Share

Recommended Posts

Who is the MAN !!!!!!!!!!!

Fy flate, dette var rått for å si det mildt. Remy-gutten, begynn å træææn (mye mere), du har enda muligheter :withstupid:

Dagen er reddet, og svenskene er nede for telling. Kan det egentlig bli noe bedre ? :)

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja det her va en oppvising i taktisk skigåing! Så tar marit nytt gull i morgen:-)

Kansje hopperan kan klar en bronse på laghopp i ettermiddag?Men for min del bli det Livrepool kamp i stede for hopp...

Hadde du valgt omvendt hadde du fått ein opptur, i stadenfor den nedturen du, og andre poolare fekk i ettermiddag. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir null gull til Norge, og samtlige deltagere tatt for doping, helst med en gang så vi blir kvitt dette tullet.

Ski er ikke sport.

Hehe, sånne som deg skjøt vi sommeren 1945. :thumbsup:

"Ski er ikke sport"?????? Ok, laks er ikke fisk!

Har vært et rått VM hittil, men tror vi har mer i vente. Stafettene blir selvsagt sjukt spennende.

Endret av cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det skirenn sånn det skal være! intervallstart og klassisk! Dæven så gøy å se på, og taktikkeriet er vekk, her gjelder det rett og slett å være sterkest i sporet. Og det er selvsagt Marit Bjørgen... Igjen og igjen og igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok få sterk konkuranse fra Finland på stafetten, finnene virket meget sterke i dag.

Finland bør vinne damestafetten lett!

Jeg tror de norske har tatt sitt nå, ihvertfall av den aller gjeveste plasseringen. Det har uansett gått over all forventning sportslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsken at vi tapte stafettgullet på Lillehammer. Dæhlie skulle aldri ha gått den siste etappen på stafetten, Alsgaard hadde knust de ihjeldopa italienerne i spurten :)

Men hvor er det blitt av italienerne og finnene (unntatt finnene på damesiden idag da) ? Tør de ikke å bloddope seg mere ? :)

Jeg tror begge stafettene blir "lett" match. Norge henger godt med de 3 første etappene, og da er sisteetappen bankers med en uthvilt Bjørgen og Northug :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsken at vi tapte stafettgullet på Lillehammer. Dæhlie skulle aldri ha gått den siste etappen på stafetten, Alsgaard hadde knust de ihjeldopa italienerne i spurten :P

Men hvor er det blitt av italienerne og finnene (unntatt finnene på damesiden idag da) ? Tør de ikke å bloddope seg mere ? :)

Jeg tror begge stafettene blir "lett" match. Norge henger godt med de 3 første etappene, og da er sisteetappen bankers med en uthvilt Bjørgen og Northug :)

Enig angående Alsgaard og OL 94, stafettene blir dog ikke lett match. Svenskene vinner på herresiden og finnene på damesiden. De to konkuransene gir sølv og bronse til NOrge, men jeg tør ikke tippe hvem som får hva....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor er det blitt av italienerne og finnene

Ja så var de der plutselig igjen. Hmm :)

Men ny stor norsk dag, kan ikke si noe annet :)

Får vel nesten si nåda: Hvor er det blitt av svenskene ? :P (var nå litt i slemmeste laget den da, men pytt pytt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.