Gå til innhold
Fiskersiden

Ski VM tråden 2011


Kay-Arne Olsen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gull: 7-4..... 3 igjen

Sølv: 4-4..... 0 igjen

Bronse: 8-4... 4 igjen

Så vi har 7 medaljer til å glede oss til :)

Det begynner å bli litt urealistisk dette tipset ditt :)

Båda damene og herrene kana på en god dag med sola i ryggen og litt flaks vinne sine stafetter og Marit Bjørgen kan KANSKJE klare å vinne 30 km, en bronsemedalje til Northug på 50 km kan vel også forekomme, men hvor skla de 3 siste bronsene komme? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli litt urealistisk dette tipset ditt :)

Båda damene og herrene kana på en god dag med sola i ryggen og litt flaks vinne sine stafetter og Marit Bjørgen kan KANSKJE klare å vinne 30 km, en bronsemedalje til Northug på 50 km kan vel også forekomme, men hvor skla de 3 siste bronsene komme? :)

Kombinert lag, hopp lag og Steira på 30 km.

Uansett, mer realistisk enn ditt tips, eller......? :)

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... Nana gjør ting han ikke kan :)

Det kan du sikkert si, men jeg er alltid opptatt av å skru ned forventningene, samme ***** hva det gjelder.

Med lave forventninger blir opplevelsen av det positive desto sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er "Kongen" friskmeldt :)

Har vært et hardt døgn siden han kjente seg litt sår i halsen. Har ikke helt vært meg sjøl før gladmeldinga kom i kveld. Hele nasjonens heder og ære stod jo på spill. Han må vi bare ha når rotteracet tar til på sisteetappen. Det skal jaggu bli en hard dag i morra, tror jeg tar meg en laaaang skitur i marka og banker på hos noen etter at stafetten er ferdig. For å høre hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig over, pufff! Helt ferdig, dette tar på :) Og rå spurt igjen av Northug. Topp innsats av hele laget !

Og Northug blir vel ikke akkurat mere populær i Sverige av dette, he he. Men hvorfor ikke ? Er det noen som lager show, er det han. Enn om hopperne kunne freshe opp sporten sin litt også ;)

Dæhlie gikk jo både baklengs, og hadde en piruett over målplassering, og da ble det godt mottatt. Måtte bare nevne det.

Det er nok slutt på den tiden da langrennsløpere var en traust og "solid" gjeng som "gjorde alt riktig". Langrenn har nådd enda større høyder etter Northug vil jeg påstå :)

Grattis alle gutter, vi er stolte !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.