Gå til innhold
Fiskersiden

Ikke tur til Tom Ole i kveld


Gabrielsen
 Share

Recommended Posts

Kan ikke dra til Tom Ole i kveld da jeg skal bruke kvelden til å ordne i fiskeutsyr – bla.a skal jeg pakke til lørdagens supergutsing etter smågjedde!

Ikke noen tur i kjelleren på meg i kveld altså.

Men en ting jeg lurer på: Når jeg skal til Kjelleren pleier jeg å si at jeg gjør det for å komme meg litt unna og for å prate med normale folk. Men uansett hvem jeg sier det til så ler de bare. :) Høyt og lenge!!! :unsure:

Er ikke folka i kjelleren til Tom Ole normale folk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke folka i kjelleren til Tom Ole normale folk?

he he, godt spørsmål. Som jeg har påpekt tidligere minner kjellergjengen mye om en sekt ledet av "yppersteprest" Tom Ole, symbolsk nok med sitt hvite skjegg! :thumbsup: Der nede i det dunkle lyset snakker man om mystiske ting omverdenen ikke forstår seg på (carp anglers do it in the dark!). Bare lukta, en salig blanding av sigg, kaffe, tutti frutti og monster-crab, er jo nok til å bli litt høy av. Dette er sterkere saker en myrra og røkelse!

så nei, denne gjengen er nok ikke HELT normal. Og det er vel egentlig greit. For hyggelig er det lell. Og ja, jeg er selv en del av dette, selv om jeg nok er en mer perifer gjest, en par-tre ganger i året eller så. Men vi må jo alle innom "pusheren" en gang i mellom, eller hur...!? :dribble:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for utfyllede svar. Og det forklarer jo en del. Jeg har jo faktisk trodd at det var gutta der nede (og på andre steder hvor det diskuteres sportsfiske på litt mer ”spesialisert” vis) som er normale mens resten av verden er unormale! Det er tydligvis feil og kan jo forklare en del misforståelser jeg har hatt med andre mennesker opp gjennom livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.