Gå til innhold
Fiskersiden

Maritim
 Share

Recommended Posts

Sikkert feil sted å poste dette, men jeg tenker at det er her folk er opptatt av mus (he.he). Spøk til side. Refererer til den mystiske fangsten som ble gjort på malangsgrunnen her om dagen.. Havmus-skjelettet på 250cm!! Da snakker vi vel straks om et individ på minst 15 kg gjør vi ikke.. Nå har ikke jeg K-faktoren på ei normal mus, men det er det kansje andre som kan hoste opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut frå dei eg har snakka med, står det mellom håkjerring og håbrann. Men sidan me ikkje har meir enn videoen å gå etter, fryktar eg at dette er alt me får vite i denne omgong. Eg har også snakka med Chimaera-mannen, og han har blitt utsatt for overgrep frå journalisten. Sånt skjer jo desverre ein gong i blant. Han er verken fyrsteamanuensis eller sikker på at det er ein Chimaera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haiarter har vel ikke sjelett eller er jeg på bærtur! Det er så utrolig typisk at folk bare kaster det over bord når dem finner noe sånt! Det er bare til å bli kvalm av! tenk om dette var revolosjunerende! Synes at det er rart at ikke lokalbefolkning ikke er mere interessert i artsidentifikasjon eller hvordan ting henger sammen! Helt utrolig Hva med sel da?

Ut frå dei eg har snakka med, står det mellom håkjerring og håbrann. Men sidan me ikkje har meir enn videoen å gå etter, fryktar eg at dette er alt me får vite i denne omgong. Eg har også snakka med Chimaera-mannen, og han har blitt utsatt for overgrep frå journalisten. Sånt skjer jo desverre ein gong i blant. Han er verken fyrsteamanuensis eller sikker på at det er ein Chimaera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.