Gå til innhold
Fiskersiden

Trygg is ved Gilhusodden/gullaugsbukta?


Cassius
 Share

Recommended Posts

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hele dramstadbukta var dekka av et syltynt islag i dag. Langtifra til å gå på, men trur ikke det skal så mange dagene med litt flere kuldegrader, før den er gangbar og er vel meldt litt mere kulde neste 2 ukene. Lå egentlig makant islag innerst i alle buktene på vei utover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så kjent med navna på de forskjellige stedene utover indre drammensfjorden, men kjørte en tur utover i dag. Så en mann på isen. Trur kanskje det var i gullhaugbukta. Han var ikke så langt ut i bukta, men satt iallfall på isen. Nesten hele fjorden er dekka av is nå, untatt innkjøringa til Drammen. Så ingen flere spor etter folk på isen, så nok ikke mange som har bevega seg utpå enda. Jeg lot isen ligge ifred og ikke hadde jeg med fiskeutstyr heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isen ved Hyggen er 12 cm ellers i fjorden er det 5-6 cm.Hørte det var en som gikk igjennom isen i dramstad her om dagen,så han reiste fort hjem.Meldt kaldere vær til uka så da er det muligheter til hælga igjen.De som har vært utpå sier det er veldig dårlig bett for tiden både på bunnen og høyt opp i vannlaget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.