Bernt N Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Heisann alle unge og gamle fiskelause entusiaster! Nå som sesongen begynner for de aller fleste, vil vi være sikre på at minnene blir bevart og tipsene og erfaringene spres til glede for alle, Vi kliner derfor til med en rapportkonkurranse (fangst-/turrapport) hvor det deles ut 5 stk gavekort på kr 1.000,- og 1 stk gavekort på kr 5,000,- iløpet av konkurransen. Alle kan delta! Slik blir reglene: - Alle rapporter postet i forumet fra 14.mai og ut juni 2012, kan være med i konkurransen. De må nomineres av forfatter selv eller andre forummedlemmer (forutsatt forfatter ønsker å delta). - Rapporten skal legges i sitt riktige underforum på forumet. - Rapporten kan godt ligge på forfatters blogg, men må, for å kunne delta i konkurransen, ligge sin helhet på forumet. - En rapport nomineres ved at det legges en link til den i denne tråden. - Alle rapporter (fangst- og turrapporter) fra HOOKED.no kan også telle. Med samme regler som over, med unntak at rapportene automatisk blir nominert og kan avvises av forfatteren selv. - Vinnerene vil bli kåret ved at en jury bestående av FS admins & mods og forhåpentligvis noen andre stemmer over de nominerte rapportene. - Vinnerne kåres fortløpende - totalt 5 delvinnere, med én 6. "hovedvinner" til slutt (altså 5 + 1). Alle rapporter kan stikke av gårde med hovedpremien, man trenger ikke ha vært en av de 5 delvinnere. Hva teller? Det blir jo litt enkelt sagt; "Innholdet i rapporten". Språk, bilder, vinkling (?) etc. En totalpakke for hva vi som lesere sitter igjen med etter å ha lest rapporten. Smisking er lov! Premiering Vi trekker totalt 6 vinnere i løpet av konkurransen. 5 stk gavekort av kr 1.000,- og 1 stk gavekort av kr 5.000,- Seeberg.no står for premieringen av gavekortene. Og du må bruke gavekortet rett hos Seeberg og kan velge fritt i produktkategoriene Prey, Lawson og Søvik! Se Seebergs produktkatalog her. Løkke tel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjellArne Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Glimrende Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonkanon Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 ska si! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Triturus Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Kult! Er videorapporter lov? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Bra tiltak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted May 14, 2012 Author Report Share Posted May 14, 2012 Kult! Er videorapporter lov? Jepps! Embedd playern inn i posten så er du good to go. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMedhaug Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Kjempetiltak! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Flott! Gleder meg til at lese masse bra fangstrapporter fremorver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian N E Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 (edited) Fin, fint tiltak ! Nå må jeg bare få tid til å fiske (og få fisk ) ! Edited May 14, 2012 by Stian N E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Flott! Gleder meg til at lese masse bra fangstrapporter fremorver Helt enig. Da er det bare å pøse på med gode rapporter folkens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafk4 Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Flott tiltak, men er det bare meg som mener at denne tråden ikke skal inneholde snakk kun link til rapporten? Evt. lage en egen tråd for dette. Det blir med det mye mer oversiktlig for oss brukere og dere ledere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
veg Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Ble aldri til at jeg skrev den planlagte rapporten min ved forrige konkurranse, så får hive meg ut på tur igjen. Flott tiltak! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
potbelly Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Bra jobba! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lystfisker´n Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Vil man ha noen som helst sjangs å nå opp hvis man ikke er forfatter,videoprodusent og fotograf? just saying.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 Vil man ha noen som helst sjangs å nå opp hvis man ikke er forfatter,videoprodusent og fotograf? just saying.... Du glemte fotogen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted May 14, 2012 Author Report Share Posted May 14, 2012 Vil man ha noen som helst sjangs å nå opp hvis man ikke er forfatter,videoprodusent og fotograf? just saying.... Jepps Lystfiskern - det er derfor vi har flere premier også. Som sagt ALLE kan delta og ALLE har sjans. /skrivefobi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lystfisker´n Posted May 14, 2012 Report Share Posted May 14, 2012 (edited) Du glemte fotogen. nei......regna med at det også lå i korta.... Takk for svar Bernt. Edited May 15, 2012 by Lystfisker´n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kveldulv Posted May 15, 2012 Report Share Posted May 15, 2012 Blir alle vinnerne kåret til slutt, eller skjer det noe underveis? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bernt N Posted May 15, 2012 Author Report Share Posted May 15, 2012 Blir alle vinnerne kåret til slutt, eller skjer det noe underveis? Det skjer underveis - og en sværing til slutt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
onkelkim Posted May 15, 2012 Report Share Posted May 15, 2012 Dæven, da kommer det en rapport fra meg, feks en oppsumeringsrapport for mai, juni etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Ørud Posted May 15, 2012 Report Share Posted May 15, 2012 Holder det med en oppsummeringsrapport fra laksefisket 2011? http://www.hooked.no/index.php?option=com_content&view=article&id=61281&catid=22&Itemid=301 ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafk4 Posted May 16, 2012 Report Share Posted May 16, 2012 Burde ikke fisket også være gjort mellom 14. Mai og juni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lystfisker´n Posted May 16, 2012 Report Share Posted May 16, 2012 (edited) Denne får Bernt N besvare, men for meg høres det fornuftig ut å kunne ta med rapporter fra fiske utført i hele mai og ut hele juni. Hvis man ikke tenker å ha en ny konkurransnse for juli/august, så ville det også være fornuftig å la folk få ett døgn på å forfatte og "kringkaste"rapporten. dvs at om man har en knalltur kvelden den 30 juni, så bør man ha muligheten til å kunne laste rapporten også 1 juli, alternativt at denne da kan gå under juli/augustrapport ? Edited May 18, 2012 by Lystfisker´n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk og rask Posted May 18, 2012 Report Share Posted May 18, 2012 Kan en delta med flere rapporter, eller bør en velge ut en med omhu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benj Posted May 20, 2012 Report Share Posted May 20, 2012 Dette må jeg prøve å delta på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts