Gå til innhold
Fiskersiden

NKML: Troms 2012


MrVolcom
 Share

Recommended Posts

Drar i helga og blir vel boende mer eller mindre fast i Tromsø de neste 1,5 årene. Så satser hvertfall på en tur og to utpå hvis været holder seg og snøen lar vente på seg.

Iløpet av 1,5år så ska d vel være mulig å få til noe ja^^ Lykke tæll!

Konge tur! Bare litt misunnelig ...

Godt å høre :D

Haha, NKPL er ubeskrivelig! Grattis med kveiter til alle mann, og spess til deg Bjørn med en fiiin en!

NKPL!

Ellers takk for tilbakemeldinger :)

Når du først trør til med lange rapporter (som faktisk er mye jobb) i et forum der det har vært mye bitring om blogging og for lite FS-rapporter, så e d kjekt å få en smiley, en annerkjennelse, kritikk, drittslenging eller what so evah. I bunn og grunn så er d jo kommentarer og hyggelige/uhyggelige-tilbakemeldinger som gjør at mange folk gidder å bruke fritid på å skrive rapporter. I hvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk rapport! Hærlig lesing, lo meg skakk som vanlig :)

Grattis med flotte fisker også, godt jobba! Det var denne turen JOFL skulle være med på, ikke sant? Det skulle testes noe nye kveite-terminal-greier tror jeg. Mener å kunne lese mellom linjene at det funket helt greit.... (? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk rapport! Hærlig lesing, lo meg skakk som vanlig :)

Grattis med flotte fisker også, godt jobba! Det var denne turen JOFL skulle være med på, ikke sant? Det skulle testes noe nye kveite-terminal-greier tror jeg. Mener å kunne lese mellom linjene at det funket helt greit.... (? :-)

Det var denne turen JOFL måtte trekke seg fra ja. Tror ikkje han e kjempefornøyd me akkurat d ;)

Han skulle teste noen egne jigger selv fra et eller annet, men de ligger tørt og fint i kjelleren hans enda^^. Vi testet også en ny type jigg fra SG, samt SMS tenkte nytt med agntacklet sitt. Begge deler fungerte veldig bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha jeg får mer brokk av å lese rapportene deres enn OC fikk da han innså at han hadde fått sin første havmus på Storsand! <3 Nok en gang opplever jeg faren ved å drikke brus (Pepsi Max) imens jeg leser rapportene fra NKML (hvor ble det forresten av Nidarvoll Kystmeitelag, Carl?), men jeg fikk heldigvis berget pc-en. :D

En gang jeg har tid, penger og anledning så hadde det vært en opplevelse å vært med på dette. Til og med det å være ballast i båten ville vært givende. Skjønt, litt mer skeptisk til group-rape hvis potensiell go'fisk er på gang.. på en annen side... tja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha jeg får mer brokk av å lese rapportene deres enn OC fikk da han innså at han hadde fått sin første havmus på Storsand! <3 Nok en gang opplever jeg faren ved å drikke brus (Pepsi Max) imens jeg leser rapportene fra NKML (hvor ble det forresten av Nidarvoll Kystmeitelag, Carl?), men jeg fikk heldigvis berget pc-en. :D

Det var det jeg sa; vi burde faktisk ha sensurert bort enda mer. Men så er jo du en fnisegutt også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha jeg får mer brokk av å lese rapportene deres enn OC fikk da han innså at han hadde fått sin første havmus på Storsand! <3 Nok en gang opplever jeg faren ved å drikke brus (Pepsi Max) imens jeg leser rapportene fra NKML (hvor ble det forresten av Nidarvoll Kystmeitelag, Carl?), men jeg fikk heldigvis berget pc-en. :D

En gang jeg har tid, penger og anledning så hadde det vært en opplevelse å vært med på dette. Til og med det å være ballast i båten ville vært givende. Skjønt, litt mer skeptisk til group-rape hvis potensiell go'fisk er på gang.. på en annen side... tja?

Du e invitert te tur når du vil, OC-haill og brokk e inkludert i prisen! Andreas hadde en teori om at meg og deg hadde passe godt sammen på gummibåttur <3

Det var det jeg sa; vi burde faktisk ha sensurert bort enda mer. Men så er jo du en fnisegutt også da.

Sensuren var streng nok for denne rapporten! Noe var for drøyt, å måtte fjernes, men ellers så kan me jo ikkje risikere at folk tror me e vanlig skikka folk?! Endret av MrVolcom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.