Gå til innhold
Fiskersiden

Råeste fighten ever fanget på film....


Maritim
 Share

Recommended Posts

De påsto at makoen tok en til to fiskere hvert år i Kenya. Om det er røverhistorier vet jeg ikke, men i de småbåtene de fisker fra, og litt blod i vannet er det kanskje ikke umulig at det ender med mako i båten... Når. Man får opp en GT på 20 kilo, og den er delt i et bitt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle jeg noen gang ha fiska etter mako så hadde et slikt utfall av fighten vært perfekt faktisk. man hadde fått et rasende bra show og fisken releaset seg sjøl mens den fortsatt var i kjempeform. mye bedre det enn å klippe wiren på en utkjørt hai etter å knekt den i en laaang fight. ville faktisk ha kjørt med knekkfortom, uten mothake og hurtigrustende kroker. synes egentlig det føles litt feil å skulle fiske etter de dyra(de store haiene). jeg er sikkert prega etter å sett enorme mengder med naturfilm, men det er i hvertfall min mening.

fant et annet fett klipp av mako:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De påsto at makoen tok en til to fiskere hvert år i Kenya. Om det er røverhistorier vet jeg ikke, men i de småbåtene de fisker fra, og litt blod i vannet er det kanskje ikke umulig at det ender med mako i båten... Når. Man får opp en GT på 20 kilo, og den er delt i et bitt.....

Omtrent som denne da

:fish:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.