Gå til innhold
Fiskersiden

Hente ut data fra "død" telefon


BINN LADDEN
 Share

Recommended Posts

Er det noen som kan, evt vet om noen som kan hente ut bilder og div fra "død" telefon?

Har en sony experia acro s som sovna inn i høstferien, får ikke ut data som ligger inne på den.

Vet at det ofte går an å hente ut data fra internminnet, men hvem i all verden gjør slikt???

Mer eller mindre hele turen vi hadde til grand canaria ligger i internminnet, skulle gjerne hatt det ut.

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rimelig overbevist om at du ikke den eneste som sliter med å få en Gran Canaria tur ut av internminnet.. :beer:

Hahahaha! Suveren kommentar!

Ladden: Stikk innom en telefonsjappe. Telekiosken eller no slikt. mulig de kan hjelpe deg. IBAS er siste utvei. Der koster det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kan jo være et forsøk verd: http://www.photo-recovery-software.com/ men det ser ut som om du må kjøpe fullversjonen for å kunne overføre filene. Med gratisversjonen får du altså bare en forhåndsvisning av de filene som evt. kan reddes med programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjøpte telefonen hadde de ikke utenpåliggende beskyttelse til den, noe som er helt talentløst mtp at den var priset til 4500,- og en typisk "ute og leve livet telefon".

Fikk beskjed om at den alikevel var røff og tålte det meste.

Mista telefonen i asfalten i langesund, resultatet var liten skade i nedre hjørne av telefonen.

Antagelig har denne lille skaden ført til at den ikke likte fuktighet, så telefonen bestemte seg plutselig en dag for å skru seg av.

Åpna dekselet på telefonen etter at jeg fant ut at garanti var dødt løp, fuktighet alle veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.