Gå til innhold
Fiskersiden

Hvem vinner tippeligaen?


Carla
 Share

Recommended Posts

Molde i førersetet, Godset med nest best mulighet, RBK er avhengig av å både vinne i Drammen med amputert forsvar og at Tromsø slår Molde.

Tar Molde poeng i Tromsø vinner de.

Taper Molde i Tromsø og ett lag vinner på Marienlyst vil dette laget være i førersetet på bedre målforskjell.

Taper Molde i Tromsø og Godset vinner i neste runde har Godset størst sjanse på gullet, selv om en bortekamp mot et Sandnes Ulf som kjemper for å unngå nedrykk er vel så vanskelig som en hjemmekamp mot et amputert RBK-forsvar.

Taper Molde i Tromsø og det tragiske og usannsynlige skulle skje at RBK vinner på Marienlyst har RBK størst sjanse på gullet pga målforskjell.

Jeg regner følgende som mest sannsynlig: Molde vinner, Godset slår RBK hjemme og tar sølv, RBK tar bronse, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vannvittig spennende på søndag. Sandnes er virkelig i støttet og Godset får ingen enkel jobb. For Fredrikstad er det vinn eller forsvinn på Lerkendal.

Og Molde tror jeg jeg drar i land seieren hjemme mot hønefoss.

D hørtes ikkje vanvittig spennende ut, hvor laget som må avgi poeng har den "lette" kampen ^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.