Gå til innhold
Fiskersiden

Veg gjør ting han ikke kan (10-13 Januar)


veg
 Share

Recommended Posts

Spekulert mæ ihjæl. Så et bilde av dæ med skate her en dag. Kor i helsikke har`n vært hen nåda ? E da itj nokka is her omkring (der det evt. skulle innfinne seg noe skate), og skate, får man det på Storsand da ? Jæven du satser på fesk ser jeg :rock: Rett fra mye frisk fjelluft oppi Tydal og til Lygningfjorden. Ikke nok med det, i helga ser jeg du drar sei i imponerende str. på isen. Kor i svarte var du hen da !!!? Må bli fiskeriminister du, når du blir stor. Men grattis med fine fangster Veg, og nye arter. Og cred til sjåfør og kjentmenn :rock: Lurer på hvor mange arter det går an å fange i Norge egentlig.

Veg har blitt voksen, tatt til vett og begynt å henge med de rette folka, de som vet hvor skate og stor sei innfinner seg. Når juni kommer blir det skriftlig søknad i tre eksemplarer hver gang Veg vurderer å fiske laks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veg har blitt voksen, tatt til vett og begynt å henge med de rette folka, de som vet hvor skate og stor sei innfinner seg. Når juni kommer blir det skriftlig søknad i tre eksemplarer hver gang Veg vurderer å fiske laks ;)

Neste blir torskefiske til din store glede :>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veg har blitt voksen, tatt til vett og begynt å henge med de rette folka, de som vet hvor skate og stor sei innfinner seg. Når juni kommer blir det skriftlig søknad i tre eksemplarer hver gang Veg vurderer å fiske laks ;)

Jeg prøvde nå iallefall, å få skikk på disse guttene. Det ska æ ha :-(

Så jeg registrerer dessverre at de omgås høyst tvilsomme mennesker (jada, har sett bilder fra div. turer) og de havner vel etter hvert i fortapelsens avgrunn !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde nå iallefall, å få skikk på disse guttene. Det ska æ ha :-(

Så jeg registrerer dessverre at de omgås høyst tvilsomme mennesker (jada, har sett bilder fra div. turer) og de havner vel etter hvert i fortapelsens avgrunn !

Close!, but no sigar^^

Du gav dem ihvertfall arten og fine perser :fish:

Me visste vel alle den dagen sko komme der hornkvabbe > laks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult Veg. Morsomt å se din progresjon på FS, fra mr Nobody til fiskekjendis på "no time"

Fra "Idiot" til "enda større idiot" er også ett alternativ :D

NKML3 :showoff:

Haha, seriøst... Du kjem til å gruse meg på Lygnin.

Og det er på ein måte heilt greitt.

Framtida tilhøyrer ungdomen dei med hår!

Akkurat det med hvem som gruser hvem på lygnin tror jeg ikke man skal legge seg så mye opp i på forhånd, men det er en fin tanke :fish:

Fremtiden tilhører NKML3! Unge, lovende fiskere fulle av guts og entusiasme..... og en sunnmøring. :D

Gullhår :P

6250 på første forsøk er rimelig bra kan man si :)

Flott rapport og gratulerer med alt :)

Var det du som måtte grave løs bilen? :P

Slapp visst det, da Cato og Kristian gjorde en kjempeinnsats. Takket være en lokal helt med volvo og slepetau fikk vi til slutt bilen ut på veien og :)

Knall bra Vegard, ses vel i Gaula tenker jeg

Det kan det godt hende vi gjør, uten at jeg kan love for mye. Blir nok ikke til at jeg tar turen på åpninga iallefall. Drar heller når kortene er litt billigere. :)

Notorisk blide Bernt og ustanselig pratende Cato... Jeg er imponert over at du kom deg gjennom helga! Grattis med fine fisker og takk for strålende rapport!

Heldigvis lever jeg enda ja. Takket være store mengder partybrus fra coop var jeg alt for sukkerhøy til å ta skade av det :)

Gratulerer med mildt sinnsyk uttelling!!!!!

Får jeg så mye bra fisk på en sesong blir jeg kjempeglad :)

Du er norgesmester i ferskvannsfiske, og i pessimisme over egne fangster :D Får takke og bukke likevel :)

Ferskvannsfisken sier vell bare: Karma! Etter at du ble endel av nkml...

Men niiiice veggen! Æ lika det

Jaaa, jeg er føkked. Æ lika at du lika det

Spekulert mæ ihjæl. Så et bilde av dæ med skate her en dag. Kor i helsikke har`n vært hen nåda ? E da itj nokka is her omkring (der det evt. skulle innfinne seg noe skate), og skate, får man det på Storsand da ? Jæven du satser på fesk ser jeg :rock: Rett fra mye frisk fjelluft oppi Tydal og til Lygningfjorden. Ikke nok med det, i helga ser jeg du drar sei i imponerende str. på isen. Kor i svarte var du hen da !!!? Må bli fiskeriminister du, når du blir stor. Men grattis med fine fangster Veg, og nye arter. Og cred til sjåfør og kjentmenn :rock: Lurer på hvor mange arter det går an å fange i Norge egentlig.

Man får kloskater på storsand iallefall. Dvs. David og Bjørn får mens jeg drar hågjel og småhyser. Er ikke mye annet vettugt å satse på om dagen, så da blir det fesk. Seien fikk jeg på verrabotn, heklefiske etter kolmule og øyepål ga dårlig avkastning så da ble det seifiske, ikke helt feil det heller. Får takke og bukke for gratulasjoner, og håpe at kjentmenn og sjåfører mottar din cred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.