Gå til innhold
Fiskersiden

Art nr 57: Håkjerring. En drøm har gått i oppfyllelse


Jon-Eirik Brobak
 Share

Recommended Posts

Grattis med drømmefisk!!

Takk :)

Takk for en hyggelig dag Jon-Eirik. Veldig morsomt at det klaffa for deg :)

Ja, dette var over alle forventninger! Tusen takk til deg som gjorde det hele mulig :D

Ja , herr Brobak, dette var saker det!

Hadde jo dere nesten online da det skjedde og var nesten like spent som deg på vekt og mål.

SYGE HAI ! Godt guidet av Wilma og.

Grattis og ny klubbrekord + art, skikkelig bonus alt her.

10+ og MISUNNELIG så det holder.

Dette e saker ja, e isje tvil om det!

Håper det klaffer for deg og snart, men på hjemmebane.

Rart hvor mange som fikk det med seg så fort, men en sånn fisk trekker jo både folk og oppmerksomhet. Første gang eg har logga meg på Facebook 25 minutter etter eg har fått en fisk og fått 10+ meldinger og sikkert 50 likes på bildet :P

Takker for gratulasjoner (igjen) :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stintefiske blir liksom ikke helt det samme etterpå? :D

Hadde meg en tur rett utenfor Harstad dagen etter og 3 kilos sei var ikke helt det samme nei :P

Men gleder meg som en unge til østlandsturen i juli, det har sin egen sjarm det og, er ikke tvil om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde meg en tur rett utenfor Harstad dagen etter og 3 kilos sei var ikke helt det samme nei :P

Men gleder meg som en unge til østlandsturen i juli, det har sin egen sjarm det og, er ikke tvil om det!

All slags fiske har sin sjarm ( bortsett fra laksefiske selvfølgelig)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk! Hvor mye tid og penger må du ut med for en uke i Evenskjær/Bogen, inkludert båt og en slik opplevelse? :)

Hvor mye tid du må ut med for en uke, det vil jeg påstå vil ta en uke :P

Pris er veldig avhengig av hva du skal fiske etter, og om du vil ha med guide.

I Evenskjær/Bogen så vet jeg om en person som leier ut båt og hytter/rorbuer. det er på en plass som heter Liland.

http://kart.gulesider.no/m/nhKn8

Jeg skal opp igjen i september hvis alt går etter planen, men då tar eg turen til Andørja heller, selv om eg bor gratis i Bogen/Evenskjær. For priser på Andørja kan du enten ta kontakt med Andørja Adventures eller Vilhelm på forumet, han jobber som guide der og kan sikkert komme med priser eller gi deg telefonnummer til personer som er ansvarlig for booking.

http://www.andorja-adventures.com/no/forside <-- hjemmesiden til Andørja Adventures

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, litt dårlig formulert, men jeg mente om det er mange timer med båt for å komme til fiskeplassene osv. :P Takk for linkene! :)

Hvis det er Håkjerring du er ute etter så kan du glemme Bogen/Evenskjær.

der må du leite opp plasser, ankre opp selv, ha eget utstyr osv.

På Andørja er alt det klart til deg. Blåsen ligger ferdig, bare å binde seg fast så er du oppankra på 500+ dyp på 2 minutt.

Andørja kan og stille med tackle, stenger, og guide. Det er krav til guide på Håkjerringfiske.

Bruker ikke mange minutt ut til håkjerring spotten, vi kjørte lenger når vi fiska agnsei, og det var heller ikke særlig langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.