Gå til innhold
Fiskersiden

Lange...


Ulketryne
 Share

Recommended Posts

Jeg hørte pappa gaulet ut av vinduet, han sa som følger: Finn grove tackler og havfiske-stanga di!!!. Og så lukket han vinduet jeg tenkte nå ikke noe mer på dette. 2 minutter seinere sa han det samme da gikk jeg inn og spurte han hva han mente med dette. Jo Hmelhus hadde ringt til pappa (BINNLADDEN) og spurt om jeg ville fiske med han. Da svarte jeg fort et stort JA. Jeg pakta da noen tackler osv.

Da det morgen jeg var klar. Vi skulle fiske på ca 200 etter Brosme&Lange. Utenfor Skuddenes.

Da jeg kom ditt rigget vi båten og kjørte ut. Vi plukket 30 Makrell på vei ut :)

Etter 3 Timer var det ikke mye liv... Men etter noen napp hos meg og han hadde jeg fast fisk. Jeg var ikke vant med stanga mi så jeg trudde fisken min var 2-3 kg. Men når den kom opp kom det ut en skolest på 1 kg :( Men fisken var alikevel godt over pers. Jeg kleppet den og fikk den i båten.

langepers85_zps29c3779c.jpg?t=1373393973

8,5 kg

Den hadde vert 9,5 med skolesten men drit i jeg er stor fornøyd. Godt over persen Så ingenting å klagge på :)

Vi fisket et par timer han fikk 5 brosmer (Ikke min dag) Men jeg fikk det jeg på jakt etter.

Det ble ikke mer fisk på denne turen men men.

Takk til Hmelhus for kjekk tur og god guiding!

Endret av Ulketryne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott rapport,man aner konturen av en kommende stjerne under kyndig veiledning. synes det er supert at du til og med skriver rapporter!

din fars n.rek kommer du til å høre om resten av livet,så du kan like gjerne gå løs på den med en gang ;) det vet jeg alt om :D

skitt fiske videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott rapport,man aner konturen av en kommende stjerne under kyndig veiledning. synes det er supert at du til og med skriver rapporter!

din fars n.rek kommer du til å høre om resten av livet,så du kan like gjerne gå løs på den med en gang ;) det vet jeg alt om :D

skitt fiske videre!

På samme måte som jeg må høre om hans n.rek på dvergulke...resten av livet hehe :lolu: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin lange :)

Takk!!

Gratuler med flott lange - godt jobba! - Føler dog jeg er mer misunelig på skolesten..

Takk!!, Hehe :fish:

flott rapport,man aner konturen av en kommende stjerne under kyndig veiledning. synes det er supert at du til og med skriver rapporter!

din fars n.rek kommer du til å høre om resten av livet,så du kan like gjerne gå løs på den med en gang ;) det vet jeg alt om :D

skitt fiske videre!

Takk, Ja har STORE planer i vente :hailfs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.