ivan_ Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Rett og slett imponerende Irvin. Lykke til i Stavanger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gonzi Posted December 5, 2013 Report Share Posted December 5, 2013 Utrolig bra tiår i Trondheim Irvin, lykke til videre i ny jobb i oljehovedstaden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Area Posted December 6, 2013 Report Share Posted December 6, 2013 (edited) Helt fantastisk skrevet.... Takk for at du gav oss et innblikk i ditt liv.. Føler jo nesten at man kjenner deg Edited December 6, 2013 by Area Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Florø`en Posted December 7, 2013 Report Share Posted December 7, 2013 Da var jeg ferdig og det gikk nesten en six pack. Fantastisk kjekt å lese Irvo. Føler jeg kjenner deg bedre nå, og seff velkommen til siddis land. Da blir det vel deg og meg som blanker her "nede" om du har tid til å fiske. Utrolig kjekk luke , SWEET!!! PS: min bror har hatt godt( tror eg) av deg og omvendt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beerbellybob Posted December 8, 2013 Report Share Posted December 8, 2013 Fantastisk luke. Du henter fram all godfølelsen fra rapporter jeg satt i det stille og leste gjennom og drømte at om at jeg en gang skulle få oppleve det samme. Sinnsyke 10 år, måtte de neste 10 bli like 10+, og lykke til i rogaland! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted December 8, 2013 Report Share Posted December 8, 2013 Fantastisk skrevet, morsomt med alle betraktningene underveis! Morsomt å lese. Kjenner meg absolutt igjen, dog med et litt annet utgangspunkt. Lykke til i Stavanger med den nye hverdagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-Bear Posted December 8, 2013 Report Share Posted December 8, 2013 sinnsykt bra, Irvin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
obbien Posted December 9, 2013 Report Share Posted December 9, 2013 Herlig lesning, og lykke til i Stavanger. Regner med at du fortsatt vil reise rundt i hele landet på fiske uansett hvor du bor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Rasmussen Posted December 11, 2013 Report Share Posted December 11, 2013 Drøyt langt innlegg, men kanonbra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Triturus Posted December 11, 2013 Author Report Share Posted December 11, 2013 Takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts