Mr Big fish :) Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Prøve å søke dette opp uten å finne noe info. Greit å vite siden ferien planlegges nå. Noen som skal delta i år her da ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 NKML stiller seff også i år Eg trodde fiskekonk skulle være første helga i august (2-3.aug.), men eg har vel bare generelt rydda plass i kalenderen rundt slutten av juli/starten august. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsalte Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 tradisjonen har jo vært 2 helga i august,men i år var det vel første.... håper selvfølgelig jeg får deltatt,men er vel noe uklart om det blir på noe lag. men har jo tidligere sagt at jeg skal være med om jeg så skal dra aleine på havet i den gamle lørja... lff kan man liksom ikke gå glipp av uansett grunn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BINN LADDEN Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 De sa at det skulle bli første helga i August, så da satser vi på at det blir slik også. Jeg og guttungen stiller SELVFØLGELIG i år også, det blir knallgøy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Big fish :) Posted January 16, 2014 Author Report Share Posted January 16, 2014 (edited) Blir det første helgen som noen visket meg i øret, 2, 3 Aug stiller jeg også. Regner med at Haugaland HHK (with friends) stiller et par lag i år om ting blir som tenkt. Edited January 16, 2014 by Mr Big fish :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrekkjager Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Noen formeninger om hvor stor båt man bør ha for å stille? Netop kjøpt meg en Hansvik 16,5 m. 20hk.. Er det noen vits å ta turen bort med slik farkost, eller anbefales større skuter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Me hadde ein 16 foter og 25hk i fjor. ikkje optimalt ofc, men funka fett og festivalen va konge uansett! Så JA absolutt vitz! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrekkjager Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Leste noen raporter fra fjorårets festival. Det ser fantsatisk morro ut! Kanskje jeg skulle ta en liten sommerferie østover i år?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O.C Posted January 16, 2014 Report Share Posted January 16, 2014 Jeg ser veldig frem til LSF, var fjorårets høydare for min del Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cral Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 krasjer totalt med resten av ferieplanene, men planer er vel til for å endres.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger N Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Kommer mer informasjon om 2 uker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Big fish :) Posted January 17, 2014 Author Report Share Posted January 17, 2014 Kommer mer informasjon om 2 uker. Men dato ? er den spikret ??...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Men dato ? er den spikret ??...... Mest ja, men litt nei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Big fish :) Posted January 17, 2014 Author Report Share Posted January 17, 2014 Mest ja, men litt nei Et Tja med andre ord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BINN LADDEN Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 (edited) Jeg stiller med 18 fot, har gått både ut på havet og rundtom på grunna hvert år med den. Det kan nok sies at en 20+ foter funker best om du skal utover i rufsete vær, men ingenting er umulig. Det viktigste er at båten tåler vanlig skvulpesjø uten at det blir for slitsomt, og at du får med deg de tingene du trenger uten å bli hemmet av det. GPS m/kart er å anbefale, da det er mye kriker og kroker du vil ha kontroll på. Pakk båten og still opp du Skrekkjager, det blir konge! Edited January 17, 2014 by BINN LADDEN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilhelm Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Kan jo neppe bli værre forhold enn i fjor. Stiller i år også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BINN LADDEN Posted January 17, 2014 Report Share Posted January 17, 2014 Kanskje lurt å utstyre båten med lynavleder??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin S Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Det er bestilt flatt hav i år, og sol og sydentemperatur, jeg bestilte igår fra ebay. Synes det var litt pussig at de lager været også i Kina, men med den kvaliteten vi har sett på været i det siste er det ikke overraskende. Og så bare 3000, med frakt. Røvekjøp for en hel helg, spør du meg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrekkjager Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 (edited) Det er bestilt flatt hav i år, og sol og sydentemperatur, jeg bestilte igår fra ebay. Synes det var litt pussig at de lager været også i Kina, men med den kvaliteten vi har sett på været i det siste er det ikke overraskende. Og så bare 3000, med frakt. Røvekjøp for en hel helg, spør du meg! Thats it! Jeg stiller! Edited January 18, 2014 by skrekkjager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Det er bestilt flatt hav i år, og sol og sydentemperatur, jeg bestilte igår fra ebay. Synes det var litt pussig at de lager været også i Kina, men med den kvaliteten vi har sett på været i det siste er det ikke overraskende. Og så bare 3000, med frakt. Røvekjøp for en hel helg, spør du meg! Har du regna med fortolling og moms på den prisen? Er det toll på vær, forresten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Gleder meg alltid!!! Mange kjente og ukjente fjes mye fiske og konkurranse kan det blir bedre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oz Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Altså, hva er det å klage på? Dette var jo superdigg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted January 18, 2014 Report Share Posted January 18, 2014 Haha.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger N Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Dato er ikke spikret 100%, men regner med at det blir første helga i august. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Holte Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Jeg stiller. Var med for første gang ifjor, og det ga mersmak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts