Hotfix Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Skrekkjager: Jeg regner jo med at Team Vassfis stiller mannsterke eller? Jeg får jo rett og slett bare si ifra i heimen.. Kanskje det er på tide å begynne å planlegge å binde tackler over en kald en? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aurejeger Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Skrekkjager: Jeg regner jo med at Team Vassfis stiller mannsterke eller? Jeg får jo rett og slett bare si ifra i heimen.. Kanskje det er på tide å begynne å planlegge å binde tackler over en kald en? Leste noen raporter fra fjorårets festival. Det ser fantsatisk morro ut! Kanskje jeg skulle ta en liten sommerferie østover i år?? Regner med at Team Vassfis stiller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrekkjager Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Regner med at Team Vassfis stiller Skrekkjager: Jeg regner jo med at Team Vassfis stiller mannsterke eller? Jeg får jo rett og slett bare si ifra i heimen.. Kanskje det er på tide å begynne å planlegge å binde tackler over en kald en? Tenkte jeg skulle prøve å få trua dere med på et vis, ja :-) Enten tar jeg meg en ukes ferie i båten, ellers så må Kurtling kjøre båten på henger bortover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aurejeger Posted January 20, 2014 Report Share Posted January 20, 2014 Tenkte jeg skulle prøve å få trua dere med på et vis, ja :-) Enten tar jeg meg en ukes ferie i båten, ellers så må Kurtling kjøre båten på henger bortover. Konge! Hvis du stiller med båt, så skal jeg stille med uniformer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BanJon Posted January 22, 2014 Report Share Posted January 22, 2014 Håper og går ut ifra at jeg stiller i år også. Alltid moro med LSFF, ser frem til nok en givende festival. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotfix Posted January 23, 2014 Report Share Posted January 23, 2014 Jeg kan kjøre jeg, men trenger en bil med henger feste og som ikke tørster etter olje som en gammal seilerboms etter brennvin slik som saaben gjør.. Jeg har allerede satt av første helga i august, og kan sikkert sette av den andre også når jeg finner utav tidspunktet mer nøyaktig.. Stenger og alt er igrunnen i orden, men kunne trenge ett par kvelder med binding av tackle.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aurejeger Posted January 24, 2014 Report Share Posted January 24, 2014 (edited) Hotfix, on 23 Jan 2014 - 21:18, said:Hotfix, on 23 Jan 2014 - 21:18, said: Jeg kan kjøre jeg, men trenger en bil med henger feste og som ikke tørster etter olje som en gammal seilerboms etter brennvin slik som saaben gjør.. Jeg har allerede satt av første helga i august, og kan sikkert sette av den andre også når jeg finner utav tidspunktet mer nøyaktig.. Stenger og alt er igrunnen i orden, men kunne trenge ett par kvelder med binding av tackle.. Har du en oppdatering på hva vi fisker etter ? Hva en bør pakke med seg av stenger og slikt? Edited January 24, 2014 by Aurejeger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsalte Posted January 24, 2014 Report Share Posted January 24, 2014 det er mye enklere å nevne hva man ikke fisker etter! bergnebb,gressgylt,kutlinger,kvabber,slimål etc teller ikke i konkurransen,så la microstanga bli hjemme optimalt for meg er en stang til lett fiske : fløy,flyndrer,knurr etc en mellomstang en til dypet ,samt en kastestang til horngjel,havabbor,sjø-ørret. svenskene kjører en hel drøss stenger,med masse forskjellige tackler påmontert for å spare tid... er bare plassen i båten som setter grensene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger N Posted February 13, 2014 Report Share Posted February 13, 2014 (edited) 2 - 3 august 2014. Edited February 13, 2014 by Roger N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted February 13, 2014 Report Share Posted February 13, 2014 Noen burde lag en tråd der man kan se hvor mange som skal og hvem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrekkjager Posted February 13, 2014 Report Share Posted February 13, 2014 (edited) Noen vei jeg kan lese meg opp på fiskereglene for festivalen (utstyr, antall kroker, kan man dregge opp osv.)? Ikke minst påmelding/registrering og hvor kan jeg legge/sette ut båten Edited February 13, 2014 by skrekkjager Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted February 13, 2014 Report Share Posted February 13, 2014 Du kan bruke så mye utstyr du vil men kun en stang i vannet per person. Du kan bruke så mye kroker du vil og ingen regler for dreging.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger N Posted February 14, 2014 Report Share Posted February 14, 2014 Mer info kommer til uka, her finner dere info fra ifjor. http://www.lsff.no/ Det kommer flere regler i år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted February 14, 2014 Report Share Posted February 14, 2014 Mer regler? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Holte Posted February 14, 2014 Report Share Posted February 14, 2014 (edited) Forbudt med naturlig agn i år. Kun kunstig agn, sluk, pilk og hekler. Ny hovedsponsor er Gulp. Edited February 14, 2014 by Lars Holte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger N Posted February 14, 2014 Report Share Posted February 14, 2014 Mer regler? manglet mange i fjor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted February 14, 2014 Report Share Posted February 14, 2014 De plakettene for størst fiske innen hver art i 2013, er de sendt ut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted February 14, 2014 Report Share Posted February 14, 2014 De plakettene for størst fiske innen hver art i 2013, er de sendt ut? Jeg har pusha litt på de selv, tror ikke de er laget enda.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger N Posted February 14, 2014 Report Share Posted February 14, 2014 Jeg har pusha litt på de selv, tror ikke de er laget enda.. Jobber med saken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrVolcom Posted February 14, 2014 Report Share Posted February 14, 2014 Jobber med saken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rage Posted February 14, 2014 Report Share Posted February 14, 2014 Jobber med saken. High five! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger N Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulketryne Posted February 24, 2014 Report Share Posted February 24, 2014 Nice! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrekkjager Posted March 1, 2014 Report Share Posted March 1, 2014 Hvordan er det poenga for hvert lag regnes ut? Er det summen av alle lagmedlemmene (som på NM i isfiske), eller regnes all fangsten fra hvert lag som ett? (mao er det kun den største fisken av hver art FRA HVERT LAG som teller)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BINN LADDEN Posted March 2, 2014 Report Share Posted March 2, 2014 Det er den største fisken av hver art fra hvert lag. Det vil si at et lag fisker som om det skulle vært en person, så da blir det mindre å veie inn. Knallgreie egentlig, selv om jeg var bittelitt skeptisk første året. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts