Gå til innhold
Fiskersiden

Bestille kroker og splittringer


Aurejeger
 Share

Recommended Posts

Ohoi :)

Jeg skal bytte kroker og splittringer på sluker og wobblere før sesongen braker løs.

Vet noen om et sted jeg kan bestille treblekroker, splittringer og vanlige kroker til saltvannsfiske som duger BILLIG på nett?

Jeg er helst ute etter en slags pakkeløsning med de vanligste størrelsene, men alt går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær obs på at splitringer er ofte dårlige om du kjøper de billigste.

Har handlet flere splitringer på ebay jeg, men jeg tester alltid med vekt for å se om dem holder det dem lover.

Tor Arne

Takk for tips :)

Jeg har 100 stk 6 mm splittringer på vei i posten fra en ukjent provins i kina......tror de kom på noe i overkant av 9 kr, så jeg tok sjansen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt spørsmål !! :)

Med skammen i ansiktet må jeg innrømme å ha blitt litt blenda av "en god deal"....hehehe....ser ikke ut som dissa er egna til fiske i det hele tatt...

Det står rett og slett ikke....shit..

Hva tror du?

http://www.ebay.com/itm/310400691124?var=610061927823&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Endret av Aurejeger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoi :)

Jeg skal bytte kroker og splittringer på sluker og wobblere før sesongen braker løs.

Vet noen om et sted jeg kan bestille treblekroker, splittringer og vanlige kroker til saltvannsfiske som duger BILLIG på nett?

Jeg er helst ute etter en slags pakkeløsning med de vanligste størrelsene, men alt går.

Her kan du bestille splittringer,

http://www.ebay.com/itm/2-packs-50-Tsunami-Stainless-Steel-HEAVY-DUTY-SPLIT-RINGS-6-TSR-6-25-83LB-/131004984755?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e80816db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.