Gå til innhold
Fiskersiden

Stort reklamebanner på høgre side


Recommended Posts

Er det berre hos meg at eit stort og vassrett Seeberg-reklamebanner på høgre side fører til at vinduet blir veldig breitt? Så breitt at eg kan scrolle sideveien med min 27" skjerm, noko som eg aldri har gjort her tidlegare. Eg brukar Google Chrome Versjon 34.0.1847.131 m, og har ei skjermoppløysing på 1920x1080.

Det aktuelle banneret:

Capture_zpsbd0f3134.jpg

Edit: Ser no at det også skiftar til eit Skitt Fiske banner, som er like stort.

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikkje høyrd om æd-blokk?

Joda, men det var ikkje reklamen i seg sjølv som var problemet, berre at utforminga og/eller plasseringa av den gjorde at forumet fekk ein ugunstig look. :)

Blir litt som å spør eit skotoffer kvifor han ikkje brukte skotsikker vest, i staden for å reagere på gjerningsmannen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Flash er alltid up-2-date, har ikkje forandra seg sidan eg starta posten 12 mai, og maskina er stort sett avslått kvar natt.
Kan verkeleg grafikkdrivarane ha noko med dette å gjære? Har lite tru på at det vil gi slike utslag. Som sagt er det kun her ja.

Sånn ser det ut:

Untitled_zps3e2e3e93.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei....lite trolig, men skader neppe å installere nyeste driver. Har du prøvd å laste siden i en annen nettleser? Firefox, Opera, IE.

Hvis det siden framstår uten skaleringsfeil med en av de andre er vel første bud å gjøre en ren ny installering av Chrome.

Endret av Lystfisker´n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasta ned Chrome på nytt og installerte frå scratch, ingen forskjel.
Lasta også ned Firefox, same problem her.

Kan legge til at eg no fann ut at eg må være innlogga for at banneret skal være der. Når eg er utlogga, er det vekk (i både Chrome og Firefox)

Eg har hatt skjermen på full oppløysing (1920x1080), men har no også prøvt meg nedover i lavare (og stygg) oppløysing, utan at det utgjer ein forskjel.

Er eigentleg ikkje noke veldig stort problem dette, men når ein fyrst har starta å leite etter årsaka, blir det irriterande... :P

Endret av Dr. Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at det ikke er en jævla kommentar fra moderatorer eller fra de som driver siden her... er folket ute på fiske og ellers bare jobber med Hooked eller?!

Jeg kjører i 1080p og har testet med både Crome og Firefox. Har ingen skaleringsproblemer.

Jeg har FS som favoritt i lesern og bruker dataene linket mot denne som pålogg.

Heller mot at det er cookieproblematikk som ligger bak. Slett alt av nettleserdata kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.