Espen Ørud Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 Den 16.6.2016 at 17.55, Espen Ørud skrev: Men altså: Tiden det tar å laste nevnte side har ikke gått nevneverdig ned og er noe jeg hadde prioritert da det som sagt er den siden jeg besøker først i alle andre fora jeg deltar i på samme mal. Og når man nesten klikker før man kommer i gang med forumbesøket så får ikke de besøkende akkurat noen trivlig start... ;-) Det er fortsatt sånn altså.... Klokket lastetiden for den siden jeg mest naturlig bruker først til 31 sekunder nå... Er det noe man ser på eller ikke? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiosan Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 Når jeg prøvde ut linken din nå i sted så lastet det like fort som alt annet her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Ørud Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 5 timer siden, Audiosan skrev: Når jeg prøvde ut linken din nå i sted så lastet det like fort som alt annet her. Fortsatt det samme her. Og det er ekstremt irriterende. Få noen andre med norske tegn i brukernavnet til å forsøke kanskje? Evt noen med mer enn et par innlegg ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiosan Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 Et par innlegg? Nå har jeg vel over 1100 innlegg men Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Ørud Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 20 minutter siden, Audiosan skrev: Et par innlegg? Nå har jeg vel over 1100 innlegg men Nettopp - det er vel ca 12% av det brukeren med problemer har ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiosan Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 Men nå er det vel ytterst få, om noen i heletatt som har i nærheten av 8000+ innlegg foruten deg da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piddien Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 Den 15/06/2016 at 9.40, Bernt N skrev: Hehe ja, jeg driver å får han helvetes utvikler'n til å gjøre jobben skikkelig. Er ikke helt i mål for å si det mildt. Nå ser alle annonsene bra ut for meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiosan Posted June 20, 2016 Report Share Posted June 20, 2016 Det er nok litt småfiks med layouten ennå gitt Og Skitt Fiske banneren/linken skulle det vært gjort noe med. Skitt Fiske kjører ikke ukens tilbud lengre, men ukens fangst. Linken i banneret fører deg bare til et gammelt ukestilbud med et lite utvalg varer til ordinærpris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyfishing for Salmon Posted July 16, 2016 Report Share Posted July 16, 2016 det ble en dobbelpost i denne tråden: https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?/topic/72551-hva-slags-rettigheter-har-en-grunneier/&do=findComment&comment=780743 Jeg klarte ikke å slette den eller ta bort teksten. Hvad gjøra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potemkin Posted July 25, 2016 Report Share Posted July 25, 2016 Blir ikke klok på den nye layouten. Ser ikke hvor mange og hvem som er pålogget. Har FS mistet mange brukere etter oppdateringen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts