Fiskepadde Posted August 16, 2020 Report Share Posted August 16, 2020 To småtasser fra stranda i dag, noen som kjenner igjen disse? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Knurr Posted August 16, 2020 Report Share Posted August 16, 2020 Er alltid gem for gjetteleker, jeg. Nederste tipper jeg er dvergulke. Riktig så nydelig! Øverste er jeg usikker på. Minner om en knøttliten taggmakrell (hestmakrell), men vi får se hva klokere hoder sier. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted August 16, 2020 Report Share Posted August 16, 2020 Den øverste er kanskje en stingsild? Men om det er tre eller ni-pigget, må andre svare på. Ev. så må det telles .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cannonbang Posted August 16, 2020 Report Share Posted August 16, 2020 hei den øverste er trepigga stingsild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts