fiskebaronen Posted September 18, 2022 Report Share Posted September 18, 2022 Finst det noko kamera som kan vise i sanntid kva som skjer bak sluken når ein dorger? Eg tenker då ikkje på waterwolf som ein ser på i ettertid. Eg vil sitte i båten og sjå med ein gong. Ønsker ikkje noko med ledning. Finst dette, eller er teknologien ikkje komen dit enno? Eg tenker at det må vere veldig spanande å følge med på ein skjerm når ein dorger for å sjå kva som faktisk er borte og snuser på sluken/wobbleren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mavi Posted September 19, 2022 Report Share Posted September 19, 2022 Finnes ekkoloddvarianter som ihvertfall reklamerer med at de skal kunne gjøre det. Men er ikke gratis... https://www.mjosservice.no/produkt/lowrance/tilbehor/givere-for-ekkolodd/livesight/active-target-live-sonar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted September 19, 2022 Report Share Posted September 19, 2022 Kabel må til. WIFI fungerer ikke gjennom vann, så du må ha kabel mellom kamera og skjerm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts