Jump to content
Fiskersiden

Sesongen som har gått

Kenneth.L
 Share

Recommended Posts

Ble dessverre en meget sein start på sesongen som var, men har blitt noen timer i skogen nå på høsten. Er ikke mye som slår frisk luft, noen rykk i stanga og litt bålkos. Gleder meg til våren kommer og fiskeutstyr skal finnes frem igjen. God vinter alle samme.

IMG_3680.png

IMG_3678.jpeg

IMG_3697.jpeg

IMG_3699.jpeg

IMG_3729.jpeg

IMG_3745.jpeg

IMG_3750.jpeg

IMG_3769.jpeg

IMG_3770.jpeg

IMG_3773.jpeg

IMG_3789.jpeg

IMG_3791.jpeg

IMG_3798.jpeg

IMG_3810.jpeg

IMG_3964.jpeg

IMG_3965.jpeg

• Like 4

• 4 weeks later...
Den 12.11.2024 at 21.51, FatCat skrev:

Fine bilder! Klart man gleder seg til våren, men først blir det forhåpentligvis en bra isfiskesesong:)

Takk for det. Nå gleder jeg meg til jul da jeg vet det ligger packraft, nytt telt, jetboil og litt annet turutstyr som skal pakkes opp. Tipper det helt sikkert er mange fine opplevelser ute på isen iløpet av vinteren, men selv trives jeg best innendørs eller i varmere strøk når gradestokken kryper under 0

Den 12.11.2024 at 8.29, erik skrev:

Det var en bra 2. post på forumet. :) 

Takk for det. Planen er og være litt mere aktiv her inne, men vært en hektisk periode den siste tiden. Kommer sterkere tilbake og håper det er mulig og lære og lære bort noen triks her inne 

• Like 2

Den 12.11.2024 at 7.17, TT skrev:

Fine bilder! Jeg kjenner det er alt for lenge siden jeg har vært på fjellet. 

Takk for det. Satser på og kunne legge ut flere og enda bedre bilder når neste sesong er igang igjen.

Fjellturer bort fra folk og mobildekning inn til nye spennende fiskevann er noe av det bedre som er. Deilig med en sydenferie eller storbyweekend, men er ikke noe som er bedre for kropp og sjel enn norsk fjelluft