Jerry Posted April 9 Report Share Posted April 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik Posted April 10 Report Share Posted April 10 Velkommen til forumet! Du gjør det litt enklere å svare på spørsmålet ditt hvis du inkluderer informasjon om cirka hvor i landet (eller verden) du fikk fisken og omtrentlig dybde, og gjerne noen vitale mål om du har de. Hvis fisken er fanget i Norge, vill jeg satt pengene mine på Vanlig ulke (Myoxocephalus scorpius). 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ølgylt Posted April 10 Report Share Posted April 10 Det ser klassisk kontapelle ut. Og størrelsen tilsier et stykke nordover. Men som erik sier er lengde og vekt ofte gode pekepinn 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TT Posted April 10 Report Share Posted April 10 1 time siden, Ølgylt skrev: Det ser klassisk kontapelle ut. Og størrelsen tilsier et stykke nordover. Her måtte jeg google, for det navnet var ukjent for meg. Google oppgir for øvrig også «marulk» som et lokalt navn på ulke, men i mitt hode er det breiflabb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts