Gå til innhold
Fiskersiden

Remy's Karpegutsing - Fangstrapport - Fisk


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av Lak

Var det Damtjern som ga fisken?

mhm, ja, det polske vannet. Tror kanskje ambasaden deres ligger der eller noe. Er ihvertfall sånn ca 40 mann rundt der [ :D ]!! Karuss er umulig å få tak i og, ikke rørt for eller maisen... Du da? Burde ikke du sitte på patte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Frisch

Bra fisk Remy! På tide at du har hellet med deg. Alle de falske tipsene vi har gitt fungerte tydligvis alikevel ;-)).

Vekta? 6-7 kilo et sted. Flott fisk. Skal du gi den nå eller er det mer karpefiske på gang?

vet ikke, syns ikke antall timer mot hva jeg fikk igjen var verd det, men alltid godt med resultater. sluttet å høre på deg og to for lenge siden og valgte heller folk som faktisk fisker karpe i norge [ :D ][ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Thomas

sitat:Opprinnelig postet av Remy

sitat:Opprinnelig postet av Thomas

Ok. Trodde den var på 7,8kg... Mener jeg leste det her et sted, men jeg er ikke helt våken enda!

ok [ :D ], btw, hva f driver denne 31.gif med??

Den spyr... har spist for mye boilies og tigernuts (Ulsrudkarpe)[^]

Oh, ok... kjipt for fisken, men den vokser nok litt på det og.

Hva krokstørrelse bruker du når du fisker karpe til 14mm, 16mm og 20mm. Jeg bruker str #6, #4, #2, fisken tok på en halv 14mm sensas, og en hel DD popup 14mm, og kroken satt riktig så bra. Tror nesten ikke at #2 er nødvendig? Så også at agnet hadde detti av håret så det sjenerte ihvertfall ikke kroken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på gratulantene Remy! Nice fish...

Når det gjelder krokstørrelser så synes jeg også at krok 4 er finfin til 2stk 15 mm "snowman", eller en 20mm pop-up. Da snakker vi FOX serie 1 eller 2 for min del. Krokstørrelsene varierer jo en hel del mellom merkene selv om det angis som lik størrelse. Krok 6 funker greit til pop-up mais eller 1 stk 15mm boilie. Du må ikke gi deg nå Remy. Det er jo nå det beste fisket begynner...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.