Gå til innhold
Fiskersiden

Røykekutt!


Hunter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 453
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av Håvard Skjelstad

Til ettertanke:

En kollega dukka ikke opp på jobb i dag. Han er 39 år og ligger nå på Ullevaal etter hjerteinfarkt i helga. Han har røka siden han var 15 år...

en som jeg kjenner fikk hjerteinfarkt som 35 åring, han har aldri, røykt eller smakt alkohol :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hadde ikke røykesug i det hele tatt det første året. Å slutte var noe av det enkleste jeg hadde gjort. Men så tok jeg en røyk i fylla. Og neste fyll 2 røyk. Hadde fortsatt ingen problem med å ikke røyke utenom. (drikker sjeldent) MEn etter dette fikk jeg mere og mere sug i hverdagen ved enkelte situasjoner. Så ved en litt tung periode, hvor det var sykdom i nær familie tok jeg en røyk. Det hadde nå gått greit å ta en røyk i fylla i ett halvt år. Og etter dette røykte jeg igjen. Røykte 30-40 om dagen tidligere, og er oppe i det samme nå.

Ikke ta den ENE røyke i fylla, selv om det går greit en stund. Gikk greit for meg også i ett halvt år, før det gikk galt! Høres veldig enkelt ut det der med, "aldri å ta den første røyken", men det er det som tok knekken på meg.

Skal slutte igjen, men skal røyke til jeg kjenner de ubehagelige symtomene røykerne har. Er lettere / deiligere å slutte når man kjenner disse forsvinner...

Er nok ikke så lenge til jeg legger den ifra meg igjen. Og denne gangen er jeg ikke redd for å slutte, ettersom jeg vet hvor lett det er! Og jeg vet hvor jeg feilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.