Gå til innhold
Fiskersiden

Røykekutt!


Hunter
 Share

Recommended Posts

  • Svar 453
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av Hunter

Stå i mot presset folkens. Det blir lettere og lettere for hver dag som går.

Det er vel en sannhet med komplikasjoner! Var latterlig lite sug etter 2-4 uker, men nå er det helt brutalt igjen! Drømmer som sagt om snus, tenker bare snus...

Men for hver dag som går uten snus så er jeg jo nærmere og nærmere slutten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

2mnd her! Stolt som en hane, men jeg kan ikke si at suget minker! Har noen ekstremt tøffe stunder om dagen... Hvis det ikke gir seg snart så gir jeg **** og begynner med Generalen igjen. Orker ikke det suget i all evighet. (Og JA, jeg fisker etter motiverende pep-talk fra alle der ute)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta å røyke 5. Januar 2004, altså drøyt et år siden. Jeg røykte 20-30 rullingser med Rød mix om dagen, og var rimelig langt nede kondisjonsmessig. Kombinasjonen av økte priser og den ekstremt dårlige kondisjonen som etterhvert ble veldig frustrerende (jeg går *mye* i fjellet) førte til at jeg bråstoppen den dagen. Abstinensene var omtrent fraværende, noe jeg må si meg svært overrasket, men jeg tror grunnen var en psykisk overbevisning om at nå kom ting til å bli veldig mye bedre.

Og fy ****, gjett om de ble! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MP: Det sitter i hodet dette suget, for kroppens fysiske avhengighetssug må da være over nå. Har du mange venner som frister/bruker snus ?

Jeg har ikke mange i min omgangskrets som bruker snus, det gjør det nok enklere.

Jeg hadde det ikke som deg da jeg sluttet. Det gikk veldig enkelt. Jeg skal jo innrømme at tanken på en pris dukker opp av og til, men det har vært enkelt å ikke ta en pris.

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så å si all fysisk avhengighet forsvinner etter 3 dager. Etter 14 er absolutt alt borte. Det er nok det at du tror du savner snusen / røyken.

Stol på deg selv, du VILLE slutte da du sluttet, har egentlig noe forandret seg siden da???? NEI, du ville slutte da, og du vil komme til å ville slutte i det sekundet du begynner igjen! MEN, du vil måtte ta de første dagene på NYTT igjen, neste gang du skal slutte!

Ikke lur deg selv, snusen er ikke blitt noe BEDRE siden du slutta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Trym

Lykke til Hunter.

Selv mangler jeg motivasjonen og viljen til å gjøre noe med røykingen min akkurat nå. Tenkte jeg skulle prøve om dama blir gravid slik at vi kan ha humørsvingninger sammen. [^]

ha ha, den funker i allefall ikke!!! Det samme sa samboeren min for 5 år siden, og da jeg ble gravid, så skulle han vente til ungen var født, Så feiret han fødslelen med røyk og vin....Nå er hun 3.5 år!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.