Gå til innhold
Fiskersiden

Røykekutt!


Hunter
 Share

Recommended Posts

Seriøst!! jeg sluttet for 6 år siden, og da hadde jeg prøvet og feilet ''femti-elleve' ganger minst!!!! Røykte minst 30 om dagen....Lagde et excel ark med kalkyler over besparelser, det var en motivasjonsfaktor. Kjøpte masse fint fiskutstyr, dykkerdrakt ++++. Da jeg sluttet drakk jeg litervis med vann, og trente ganske mye, løp, helsestudio etc. Slutta etter en sånn ca 18 timers fest med masse god drikke og enormt med røyk.... Leste en gang dette med å drikke vann, og jeg synes det hadde noe for seg... Merket at de dagene jeg ikke var så flink til å bøtte innpå, så kom røyksuget ubevisst sigende.. Bare så det er sagt, man blir ikke IKKE-røyker når man slutter men en eks-røyker.... Jeg synes fremdeles det lukter godt når noen fyrer opp en røyk, men tror det er helt greit å innrømme det, jeg tar ingen røyk for det, for jeg er ferdig med det. Var utsatt for en ulykke i fjor, og da jeg lå på bakken med store smerter og ventet på ambulansen, da hadde jeg lyst på røyk da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 453
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er litt ovenpå igjen nå, men suget er der fortsatt. Er vel KUN psykisk, men likevel sterkt!

Stein: de fleste av vennene mine snuser og jeg må innrømme at jeg må nesten unngå dem pga suget.

Går jo veldig i rykk og napp, noen dager har jeg bakt flere tønner til kompiser når de har kjørt uten problem, andre ganger får jeg gåsehud når jeg ser en boks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv aa faa deg selv til aa innse at det ikke er noe aa savne!!! Hvis du skal gaa rundt aa misunne folk som tar seg en prell kommer du til aa ryke. Det er IKKE saa godt! Si heller til deg selv, fy F for noen idioter, glad jeg slipper det der.

Morroest er det aa se snusere aa røykere som er tomme, eller har reist fra det hjemme. Da skjønner man hvor avhengig man blir, og at du egentlig ikke har det suget som dem har lenger! Slik tenkte iallefall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

For hive meg på her jeg og. Etter en uke på sykehus uten sigg, tenkte jeg at jeg kunne prøve å slutte. Har jo den første uka inne. Men da jeg kom ut og hadde muligheter til å røyke sleit jeg no helt jæ..veldig mye. Kjøpte snus i dag som kompensasjon. (snuste litt før) Snusen hjelper på det verste suget, men for meg var det litt nederlag at jeg måtte ha et alternativ. Tror ikke jeg holder, men jeg gir det en sjans.

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.