Gå til innhold
Fiskersiden

Laks&Sjøørretfiske Møre&Romsdal 2006


robertar
 Share

Recommended Posts

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Huff det der var ikke mye til fisk. Synd at når den var såpass stor at den var så ødelagt som den var. En fisk med en slik stygg skade på halen som denne gjorde nok bare kort prosess med seg selv når den bet på vil jeg tro. :P Var vel ikke mye kamp i den stakkaren der ?

Vil tro det tar seg opp fisket nå som vi leser 1 april..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det der var ikke mye til fisk. Synd at når den var såpass stor at den var så ødelagt som den var. En fisk med en slik stygg skade på halen som denne gjorde nok bare kort prosess med seg selv når den bet på vil jeg tro. :D Var vel ikke mye kamp i den stakkaren der ?

Vil tro det tar seg opp fisket nå som vi leser 1 april..... :D

vafforno???? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grotor vel, Når Daggad sier han har fått fisken i Ålesund synes jeg han holder kortene godt nok inn til brystet jeg da. Å si at du har fått en fisk i en fjord er heller ikke å røpe noe som helst. Støinger går det vel ikke ann å kalle noen av de fiskene i denne posten. Hvilke steder er du så redd for da Grotor? De må uansett huse noen grove feite beist.

ellers velkommen til forumet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påsketuren iår ble lagt til en vestlandsfjord der Robert og Roy er kjent for å dra bra med ørret.

Kom frem lørdag, sjøsatte båten for så å prøve rundt et nes som så farlig bra ut. Fikk satt en stang med brisling da en pen ørret tok, den var opp tre ganger men dessverre slapp den før vi fikk håvet, anslår vekt til 4+.

Utpå dagen dukket denne karen opp

160420061613J9XdaYzPlwlHwmYtn6.JPG

og skremte tydeligvis fisken såpass at det ble 3 tomme dager før bettet tok seg opp.

Med slik natur og en pils i handa hadde vi klart mange tomme dager

160420061617ViNh77Pxh7RD4M96LQ.JPG

Tolmodighet... og riktig vind gir belønning

160420061622dbwBmCUZHGMbP7UdXg.JPG

3 kg.

Ikke bare flau bris og sol

1604200616188sI3TsqHMTcXSVr42q.JPG

Så ble det å prøve en ny fjord ikke langt unna, gode tips fra disse to Moldenserne gav uttelling

160420061634gbS8iobPQOBLh9LZKz.JPG

2 stk rundt 2 kg

Det ble totalt 8 ørreter i båten, 0,8 - 3kg. ( vanntemp var opp til 8,2 gr!!)

Takker for tips Robert og Roy, vi kommer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye flotte fisker å se her. For meg er det både veldig inspirerende, men også litt nedslående. Med det så mener jeg at jeg forstår en eller tre ting. 1) enten så suger jeg som fisker, eller 2) jeg har skikkelig dårlig fiskelykke eller 3) jeg bor på feil side av landet :P uansett så skal det bli morsomt å følge utviklingen til en spennende og bra tråd. Skitt fiske videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.