Gå til innhold
Fiskersiden

Svart metall og svære fisker


 Share

Recommended Posts

Men til alle venner på FS,

den dagen Thor får på monstermalla, skal dere være trygge på at jeg skal filme Thor hele veien ut, til cap´sen er under vann :D.

Har ALDRI sett en mer betenkt mann enn Thor, etter at jeg landa malla mi, jeg holdt på å bli dratt på elva flere ganger, og måtte ned i dyp hockey for å holde meg på beina.

og jeg veier over 100 kilo........

Jeg kan se det for meg; Thor E får på ei 80-90 kilos malle ved "High Bank" som virkelig bestemmer seg for å utnytte strømmen og dra ut på langtur. Da ligger det til rette for sterke scener, vel verdt å dele med omverdenen! B):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei

Og det var siste post på en ellers så trivelig tråd?:huh::D Nei!

Må bare få sagt at dette programmet må sees flere ganger. Det er helt umulig å få med seg alle vendingene fra Bekkevold og Grutle (noen som fikk med seg: "kom igjen a' di kaffikjerring!"?) på en runde og de blir bare flere og bedre og bedre. Tør nesten ikke tenke på hva som kan finne veien til DVD'en :D Bra var det og Nilssen må få mye av æren. Bra ikke Alsvik og Nerva sto for showet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Var moro å få med seg det programmet. Jeg snublet inn døra her den kvelden og foreldrene mine sa "det er fiskeprogram på tven, noen karer som spiller i et heavy metal band og banner i hver setning". Jeg tenkte: "Dette MÅ da være noen fra FS!" :o Og det var det. Hehe!

Vanvittig kraft i de ruggene som gikk på, sikkert utrolig moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tittet på DVD-materialet i går nesten ferdig redigert. Det blir temmelig sjukt. Mye meldinger og sjuk humor. Og litt fisk også da selvsagt...

Noterte meg ellers at NRK har tatt konsekvensen av frisk språkbruk og sender det seint. Tror forøvrig faktisk DVDen åpner med en advarsel ang. språkbruken. Kan du skjønne det?

Endret av cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet på DVD-materialet i går nesten ferdig redigert. Det blir temmelig sjukt. Mye meldinger og sjuk humor. Og litt fisk også da selvsagt...

Noterte meg ellers at NRK har tatt konsekvensen av frisk språkbruk og sender det seint. Tror forøvrig faktisk DVDen åpner med en advarsel ang. språkbruken. Kan du skjønne det?

Helt uforståelig.... :( Holdt på å le meg i hjel....

Bare 2 timer igjen og teller ned....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet på DVD-materialet i går nesten ferdig redigert. Det blir temmelig sjukt. Mye meldinger og sjuk humor. Og litt fisk også da selvsagt...

Noterte meg ellers at NRK har tatt konsekvensen av frisk språkbruk og sender det seint. Tror forøvrig faktisk DVDen åpner med en advarsel ang. språkbruken. Kan du skjønne det?

Det var et jævlig bra program, Cato. Men helt korrekt, intet for sarte sjeler. :D:)

Btw, vil det si at denne kan fåes kjøpt på DVD? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.