Gå til innhold
Fiskersiden

Slitsom reklame


 Share

Recommended Posts

  • Svar 350
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå bobbler det inne i meg.Den he#¤%%&&% tes reklamen er slik at en må skrolle på hvær eneste side.......måtte reklamen lide en plagsom og smerte fulld død.

Hvis du hadde lest hele tråden så står det tips om hvordan man slipper å se reklame.

Skjønner egentlig ikke poenget med all sytingen når det er så enkelt å gjøre noe med.

Jeg pleide å disable adblockeren på fiskersiden før siden jeg gjerne ville ha med meg reklamen for fiskerelaterte ting, men etter at det ble reklame for alt mulig annet tull så blokkerer jeg all reklame her også.

Endret av Slemmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde lest hele tråden så står det tips om hvordan man slipper å se reklame.

Skjønner egentlig ikke poenget med all sytingen når det er så enkelt å gjøre noe med.

Jeg pleide å disable adblockeren på fiskersiden før siden jeg gjerne ville ha med meg reklamen for fiskerelaterte ting, men etter at det ble reklame for alt mulig annet tull så blokkerer jeg all reklame her også.

Kunne du si hvor dette står så slipper vi å lese igjennom 250 poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du si hvor dette står så slipper vi å lese igjennom 250 poster.

Det finnes vel adblockere til de fleste browsere tenker jeg, den mest populære for Firefox heter adblock plus, en interessant effekt av å bruke denne er at om man installerer den med defaultvalg, så ser den ut til å blokkere all reklame utenom de fiskerelaterte reklamene som jeg har lyst til å se, så det er jo perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....men det vet du jo egentlig ikke ettersom du ikke kan se evt annen reklame - kan jo godt være et bare er fiskerelatert når du ser.... ;-)

Eksempelvis google-annonsen som står nederst på hver side - den er normalt relatert til teksten ovenfor på siden - er et skrevet om fiske er den ofte fiskerelatert - er ddet skrevet om reklame som her så handler den gjerne om reklame. Tipper den ikke bare slipper gjennom fiskereklame i denne annonsen - tipper du går glipp av alt der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....men det vet du jo egentlig ikke ettersom du ikke kan se evt annen reklame - kan jo godt være et bare er fiskerelatert når du ser.... ;-)

Eksempelvis google-annonsen som står nederst på hver side - den er normalt relatert til teksten ovenfor på siden - er et skrevet om fiske er den ofte fiskerelatert - er ddet skrevet om reklame som her så handler den gjerne om reklame. Tipper den ikke bare slipper gjennom fiskereklame i denne annonsen - tipper du går glipp av alt der...

Har prøvd litt med og uten filter, de googleannonsene gjør det ikke så mye om jeg ikke ser selv om de tildels er fiskerelaterte, men det som i alle fall slipper gjennom er annonsørreklamene, både de bannerne over selve forumet og alle de små knappene nederst og da synes jeg at jeg får med meg det viktigste egentlig.....jeg vil jo gjerne få med meg bannerne til Skitt Fiske o.l., men utdanningstilbudene til NKI de driter jeg jo i.

Det hadde ikke vært så nøye om de lå på siden, men når de ligger øverst og skyver resten av forumet nedover så går det ut over brukeropplevelsen rent fysisk også, og ikke bare visuelt.

Det hadde kanskje vært greit om de ikke var animerte. Det er ikke så mange som synes det er behagelig å ha masse bevegelig reklame rundtomkring når man skal lese noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsning

Libresse Menstruasjonskalender. Oppdag Libresse-verden i dag!

www.libresse.no

Føler for å få ett gjennomtenkt svar fra kis: Hvor i tråden klarte google å komme fram til at jeg har mansen? Løen sprekk med blod.

Mmmm delikat reklame bløbleier=flupose til dvergmalle?

Får be dama om å ta vare på en. Nærbilde av ett godt brukt bind før jeg gøtser etter dvergmalle.

Like godt som dere liker denne formulereringen liker jeg at reklamen overlapper tekst og tall.

Fantastisk flott bærbar pc jeg bruker nå.

Guggle æds ligger å blokkerer for muligheten til å bruke muligheten til å hoppe til side 8 og 9,samt halve "raskt svar"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eggløsning

Libresse Menstruasjonskalender. Oppdag Libresse-verden i dag!

www.libresse.no

Føler for å få ett gjennomtenkt svar fra kis: Hvor i tråden klarte google å komme fram til at jeg har mansen? Løen sprekk med blod.

Mmmm delikat reklame bløbleier=flupose til dvergmalle?

Får be dama om å ta vare på en. Nærbilde av ett godt brukt bind før jeg gøtser etter dvergmalle.

Like godt som dere liker denne formulereringen liker jeg at reklamen overlapper tekst og tall.

Fantastisk flott bærbar pc jeg bruker nå.

Guggle æds ligger å blokkerer for muligheten til å bruke muligheten til å hoppe til side 8 og 9,samt halve "raskt svar"

Ligger en reklame for blokkering av reklame nederst på siden nå, du kan jo bruke den?

Vask tastaturet med grønnsåpe etterpå, ser ikke helt behovet for å dra språkbruken ned på det nivået du har her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tastaturet vasket og firefox innstallert på denne pc`n også.

Rart at man skal bli nødt til innstallere reklame blokkering pga reklame som virker mot sin hennsikt.

Poster de neste 3 rapportene en annen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tryta: heldigvis har eg Mac, og slepp dermed liknande problem som du beskriv :) .

Eg var også veldig kritisk til reklamen i starten, men er no godt vant med det, og ser ikkje på det som eit problem. Tykkjer kanskje leiinga/moderatorane får litt vel mykje pes for dette.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hender en sjelden gang jeg får det der - F5 og alt er på plass igjen - dette skjer psesielt om man har treg linje eller at linjen hakker bittelitt. Da lastes ofte ikke kodingen til siden helt ferdig eller helt riktig og man kan få en slik sak at f.eks reklamebannneret nederst forskyver seg bittelitt opover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tastaturet vasket og firefox innstallert på denne pc`n også.

Rart at man skal bli nødt til innstallere reklame blokkering pga reklame som virker mot sin hennsikt.

Poster de neste 3 rapportene en annen plass.

Ja, for snart har du ikke denne plassen å poste på lengre om vi enten skal kutte ut reklamen eller siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var også veldig kritisk til reklamen i starten, men er no godt vant med det, og ser ikkje på det som eit problem.

Samme her. Ser ikke på reklamen som noe problem lenger. Men best hadde det vært om all reklamen var fiskerelatert. Men det er den jo nesten (eller er det bare jeg som har blitt flinkere til å overse det ikke-fiskerelaterte) :) Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.