Gå til innhold
Fiskersiden

Fotballen ruller igjen!!!


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, dette var ufortjent. Chelsea skulle hatt to soleklare straffer + etpar ikkje fullt så klare. Tipper Øvrebø får kjørt seg no.

Det tror eg de hadde fått mot en annen spiller enn Drogba. Men når man ikke presser høyt og avgjør mot 10 mann får man tåle steken :D

Fotballen vant- og video til essiens supermål:

http://manneblogg.blogspot.com/2009/05/fotballen-vant.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om fotballen vant vet eg ikke. Ett skudd på mål i 2X90 sier det meste. Men en artig vri av Øvrebø var det jo :D Ingen ting gleder meg mer enn å se Drogba dritsur. Får bare håpe att Øvrebø kommer seg hjem i live.

Med mindre dommeren i finalen er norsk, tror eg dessverre det bare er å gratulere dei røde fra Manchester med tittelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En norsk dommer har gjort det igjen. Sier litt om nivået til norske dommere !

Jeg skjemmes som en hund. Chelsea skulle klart hatt iallefall 1 straffe, spesielt den på overtid !

Ingen tvil, men Øvrebø var for feig. Men drømmefinalen har vi fått, synd at det skal skje på denne måten tross alt.

For en gangs skyld synes jeg synd på Chelsea.

Tipper det blir en stund til norske dommere får dømme i CL, får inderlig håpe det :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:glare: Drama vart det, med ein skalla nordmann i sentrum for pressa frå heile Europa. To soleklare hands innanfor 16meteren vart arrogant oversett, Drogbaepisodane var 50/50 og var greie nok avgjersler. Men det er sett med norske auger, i London vert det nok politiekskorte til flyet. :wacko:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pique sin er hands mener jeg, men den på overtid (når lot man det gå 7 minutter forresten???) er ikke mener jeg, han ahr ryggen til og ballen treffer helt inntil kroppen.

Jeg gjentar forøvrig at hadde det vært en annen enn Drogba tror jeg han hadde fått en straffe. Forøvrig burde minst 2 av straffesituasjonene vært blåst av før feltet for armbruk- en av veiene. Armbruken har jo tatt helt av i toppfotballen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, om fotballen vant vet eg ikke. Ett skudd på mål i 2X90 sier det meste. Men en artig vri av Øvrebø var det jo :lol: Ingen ting gleder meg mer enn å se Drogba dritsur. Får bare håpe att Øvrebø kommer seg hjem i live.

Helt enig!

Dogbreath har drevet med jukset og fanteriet sitt i 2x45 minutter siden han har ankommet PL. På tide at den cheateren får smake sin egen medisin. Kudos til Øvrebø.

Ellers, grattis KIS (glemte det i går kveld). Jeg krysser fingrene for at dere går helt til topps! :wacko:

***BREAKING NEWS***

Outbreak of Swine Flu in Central London.

40.000 people in the Chelsea area are feeling pig sick!

:glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk deilig at Barca vant, rett og slett. Etter antifotballen Chelsea bidro med i første kampen gadd jeg ikke se kampen i går, dro heller på fisketur...

Mot United blir det heldigvis to lag som vil spille fotball, og da får vi garantert også se et mye bedre Barca.

Får heller skru av lyden så jeg slipper og høre på Unitedsupporterne Stokke og Fjørtoft i to timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får heller skru av lyden så jeg slipper og høre på Unitedsupporterne Stokke og Fjørtoft i to timer...

He he, godt sagt Åsmund.

Men jeg mener fortsatt at Chel$ki er et lag som har større sjanse for å slå Salford-gjengen.

Er ikke så imponert over dette Barca-laget når det kommer til disse "storkampene" jeg. Greit nok at de cruiser gjennom Primera Division, men nivået er ikke like bra som PL. (selv om KIS helt sikkert er uenig. He he). :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, godt sagt Åsmund.

Men jeg mener fortsatt at Chel$ki er et lag som har større sjanse for å slå Salford-gjengen.

Er ikke så imponert over dette Barca-laget når det kommer til disse "storkampene" jeg. Greit nok at de cruiser gjennom Primera Division, men nivået er ikke like bra som PL. (selv om KIS helt sikkert er uenig. He he). :o

Torres uttalte vel at i Primera var det jevnere kvalitet mens det i premier var høyere kvalitet på de øverste-og det ror jeg stemmer. Tror Espanyol holder ebdre nivå enn Newcastle (samme plassering i sin liga) emns Arsenal og Chelsea er mye hvassere enn Sevilla og Villarreal.

Chelsea har jo vært utrolig "solide" over disse to kampene, men vi får garantert en bedre finale uten de.....

Ang Barca og CL- der er du drøy, selv til anglofil å være :D De siste 4 årene er vel statusen

Seier-semi-semi-Finale(2009) og det er det vel bare ditt lag som kan måle seg med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chelsea har jo vært utrolig "solide" over disse to kampene, men vi får garantert en bedre finale uten de.....

Ang Barca og CL- der er du drøy, selv til anglofil å være :D De siste 4 årene er vel statusen

Seier-semi-semi-Finale(2009) og det er det vel bare ditt lag som kan måle seg med ;)

Mulig jeg bommer litt, men husker godt kampene mot Liverpool og Mænju. Barca imponerte ihvertfall ikke meg i dem.

Dere spiller fin fotball det kan ingen ta ifra dere. :o

Ser frem til finalen og håper dere går helt til topps, KIS. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.