Gå til innhold
Fiskersiden

Mausundfestivalen


Arvido
 Share

Recommended Posts

Jeg har lurt på å reise oppover til mausundfestivalen. Da jeg er en nybegynner innen havfiske, så lurte jeg på om dette er noen konkurranse for meg? Eller er dette kun en festival for dem som driver havfiske aktivt som en kunkurranse form? Fant en tråd om dette her inne fra i fjor og Dere virket ikke helt positiv til festivalen (tenker på pris og premier)? Noen som har vært der oppe? Hvordan det er med overnatting og slikt? Alle innspill mottas med takk :blink:

Endret av Arvido
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se på Trondheim Havfiskeklubbs (arrangørklubben) nettisder, linker til info oppe til høyre: http://www.fiskeklubb.com/

Se litt nedover sida i kolonna til venstre så finner du linker til tidligere Mausund-festivaler også.

Anbefaler deg å ta kontakt med festivalgeneral (og leder av Trondheim Havfiskeklubb) Øyvind Braa om du har ytterligere spørsmål, se kontaktinfo her: http://www.fiskeklubb.com/div/nyheter/styre.htm

Du kan jo også ta en titt på en gammel (fra den gangen jeg var ung og lovende student med tid til å fiske) rapport fra Mausund-festivalen 2005. Fant etter hvert ut at konkurransehavfiske ikke er noe for meg, men det var veldig gøy i starten, og Mausund-festivalen kan definitivt være verdt et besøk.

https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=8098

Endret av SMS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for og ødlegge for arangører her. Men prisene fyker til værs og har pratet med fler som har hvert

vankere på festivalen der oppe og det blir alt for dyrt for de med fler i familie .Sikkert fint for de som bor der oppe med festival. Sper vell på litt det tenker jeg(unner de det) .men nå tror jeg de ødlegger litt for de som tjener penger for det er nok mange som trekker seg fra de dagene der oppe nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider