Gå til innhold
Fiskersiden

Wobblere


Tequila
 Share

Recommended Posts

Artig at du har kommet så langt, Vetle. Gleder meg til å se hva du får til. "Vetle wobbler" - handmade in Norway?

Farger er vel underordnet svøm og fargevalget kommer jo an på hva du skal bruke de til. I kaldt vann til laksefisk generelt er vel papegøyene (grønn, rød og gul) de som er mest til å stole på? De tar sø. ørret, laks etc. God all-roundfarge. I varmere "sommervann" er vel mer byttedyrfarger å foretrekke til sø og ørret, mens papegøyene fremdeles fønker til laksen.

Kjempegøy med lokale produseneter. Robert og pappa er vel de fremste her. Har noen i hånd og de skal svømme i Suldalslågen i morgen, onsdag og torsdag. Gitt valdets beskaffenhet blir nok mest Buch Special på torsdag.

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men fikk opplyst om at de het: MIO TÄRRÄ, håper det er til hjelp :goodjob:

Korrekt, av MIO sine wobblere er Tärrä den som er mest justerbar og passer best til laks!

Er litt usikker på om modellen fremdeles selges eller om den er gått ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flirer du? Tärrä går da utav milde, hardt og søkende - kjøpte noen til foruten gamle-papegøya...

Jeg sier jo at Mio Tärrä er en meget god laksewobbler:

107718_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/43398/107718.jpg

107719_s.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/43398/107719.jpg

:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.