Gå til innhold
Fiskersiden

Endelig fikk jeg betalt for satsingen min!


torrybra
 Share

Recommended Posts

Siden jeg er blitt helt oppsatt på å få en stor havmus, tok jeg meg en ny tur til Bontelabo igjen i går kveld. Etter en liten stund dukket Dan fra forumet her også opp og sørget for trivelig selskap. Dan starter kvelden med en liten hvitting, mens jeg fortsetter med en enda mindre hvitting. Etter en stund drar Dan opp en havmus på pene 1880g. Må innrømme at jeg ble litt misunnelig da denne var mye større enn alle jeg har fått. Men det varte ikke lenge. Etter en liten stund satt det på en mus hos meg også. Vekten stoppet på herlige 2060g.

77027_s.jpg

Både Dan og polakkene så forundret på den gærningen som danset rundt på kaien, hylte av glede og tråkket i stykker all agnfisken til Dan. :)

Dette var deilig..... og om jeg skal si det selv, synes jeg det var helt fortjent! :lol:

Endret av torrybra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet! Noen som tar jobben med å ansla et antall havmus som er tat på Bontelabo?

Telle antall mus man har fått er jo praktisk talt umulig Lasse! Ta deg sammen!!! :)

Men ærlig talt, hakke snøring. Tolk det som du vil :lol:

Og gratla med specimen-mus, hva enn det vil si!

Endret av Hoika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.