Gå til innhold
Fiskersiden

Jeg har funnet gromhølet!


Perca
 Share

Recommended Posts

Takk for alle gratulasjonene!

Det værste er at jeg aldri noensinne tidligere har fått tungeflyndre i dette området! Men det er jo ikke straffbart å ha flaks. ;)

Plassen vi fisket er et "høl" i undervannsterrenget, det er ca 10 meter dypt rundt dette hølet og i hølet er det drøye 20 meter dypt. Dette hølet er ca 200 x 300 meter stort. Og plassen fant jeg da jeg satt og klora med "blue chart" kartet på GPS`n på kjøkkenet.

Jeg får vel legge til et bilde fra dagens grillmåltid...

83479_s.jpg

Tunge innpakket i folie, dandert med purre, løk, chili, salt og sitronpepper... Og det smakte ikke så helt gæærnt. :)

Endret av Perca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gromplass!

Høyner budet til Lasse/spleiser:400kr.

Tror ikke det er tilbehøret til fisken som er skyld i trippelpostingen,men noe søppel som får vista til å vise feilmelding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... 4 ganger var det :blush: jeg hadde klart å legge inn samme innlegg! Jeg fikk en feilmelding og trodde at svaret mitt ikke hadde blitt lagt inn. Håper at dere er litt overbærende med meg.

Smakt på noen øl til maten eller? heheh samme posten tre ganger på rad! ;D

Ja... :blush: Men det er ikke bare derfor jeg postet det 4 ganger... :D Som sagt så kom det opp noen feilmeldinger jeg ikke skjønte så mye av. B)

Endret av Perca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.