Gå til innhold
Fiskersiden

Langesund Fiskefestival 2009


potbelly
 Share

Recommended Posts

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men jeg husker jo hvordan det ser ut. Lopez lager sikkert opp noen for en rimelig penge. Jeg skal i hvertfall betsille meg noen "kjøpetakkler" til neste år. Selv om det er kurrant å lage noen selv også. Han har noen fine små gummidyr etc som lokka

Hyggelig å lese norske navn på toppen . Gratulerer så mye til vinneren og til deg Robert ! Som du skrev i tidligere post Robert, er konkurranse treningen veldig viktig for å gjøre det bra. Fikk faktisk lyst til å bli med neste år med båten min, det tar tros alt ikke så mange timer herfra til Langesund og jeg regner med at det går an å få ett par lokalkjente om bord.

Når det gjelder taklene jeg lager, er alt jeg brukte å finne i butikken vår ( unntatt den artseffektive lusa, som selges fortere en jeg klarer å støpe)Jeg foretrekker at dere lager tacklene selv da timebetalingen ikke er det beste med slike jobber. Fangsten smakker også bedre med noe man har laget selv. Ellers er det "Kirurg svivel pn" jeg brukte som konsept.

Flott at alle tacklene jeg har laget har virket for deg Potbelly og takker for tilbakemeldingen.

Endret av Xplorer1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.