Gå til innhold
Fiskersiden

– Norsk OL-fiasko kan skyldes indianertrolldom


Olav Moberg
 Share

Recommended Posts

Jeg forstaar at denne skapsisen til oppdrettsindustrien kan faa mer vidtrekkende konsekvenser en vi foerst skjoente :angry:

– Norsk OL-fiasko kan skyldes indianertrolldom

PS ryktet forteller at jeg snart skal faa min egen maskin paa nett her borte, og da kommer bokstavene :)

Endret av Olav Moberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kaste dårlig fiskelykke på alle i FSkonk og NMkonk*

Så vidt meg bekjent er du hverken shaman eller indianerhøvding så jeg tror ikke forbannelsen din fungerer ;)

Man MÅ tilhøre en mindretallig urbefolkning, være ikledd en drakt som understreker dette og være utstyrt med minst et primitivt instrument for å kunne utføre den slags forbannelser :huh:

Jeg kan uansett ta det med ro, jeg blanker uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt meg bekjent er du hverken shaman eller indianerhøvding så jeg tror ikke forbannelsen din fungerer :)

Man MÅ tilhøre en mindretallig urbefolkning, være ikledd en drakt som understreker dette og være utstyrt med minst et primitivt instrument for å kunne utføre den slags forbannelser :)

Jeg kan uansett ta det med ro, jeg blanker uansett :)

Han er fra Langesund (her har det bodd folk lenge, og de er så absolutt i mindretall), kjører Clio (Det er jo mer snakk om et klesplagg enn en bil i den størrelsen) og har etter all sannsynlighet spilt kornett i korps (Dette er tipping, men det meste tyder på at dette stemmer). Tror vi skal være litt bekymret jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fra Langesund (her har det bodd folk lenge, og de er så absolutt i mindretall), kjører Clio (Det er jo mer snakk om et klesplagg enn en bil i den størrelsen) og har etter all sannsynlighet spilt kornett i korps (Dette er tipping, men det meste tyder på at dette stemmer). Tror vi skal være litt bekymret jeg!

Du er trollmann så jeg blir mer bekymret om du kaster gann på oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt meg bekjent er du hverken shaman eller indianerhøvding så jeg tror ikke forbannelsen din fungerer :)

Man MÅ tilhøre en mindretallig urbefolkning, være ikledd en drakt som understreker dette og være utstyrt med minst et primitivt instrument for å kunne utføre den slags forbannelser :)

Jeg kan uansett ta det med ro, jeg blanker uansett :)

Han er fra Langesund (her har det bodd folk lenge, og de er så absolutt i mindretall), kjører Clio (Det er jo mer snakk om et klesplagg enn en bil i den størrelsen) og har etter all sannsynlighet spilt kornett i korps (Dette er tipping, men det meste tyder på at dette stemmer). Tror vi skal være litt bekymret jeg!

Både fryktet og æret er jo Bambleindianeren, skulle tro det holdt som urbefolkningsalibi ja, når det gjelder Clioen så har jeg ingen som helst unnskyldning, det er bare sorgen, men mer klesplagg enn bil - absolutt.

Kornetten min spiller jeg lavt i kjelleren hver kveld, mens jeg maner frem neste ukes Lottotall i rekeskallrøyk. Skulle være unødig å si, men jeg har vunnet i Lotto fler ganger enn jeg kan telle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle være unødig å si, men jeg har vunnet i Lotto fler ganger enn jeg kan telle

Det finnes 3 typer mennesker, de som kan telle og de som ikke kan telle. Etter dette vet vi hvor både du og jeg hører hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes 3 typer mennesker, de som kan telle og de som ikke kan telle. Etter dette vet vi hvor både du og jeg hører hjemme ;)

Nå nå, skrell ikke reka før den er kokt herr nesevis.

Jeg sa ikke hva jeg har vunnet, og et ukjent antall 30,- 40,- og 50,- kroners gevinster har funnet veien til min konto oppgjennom årene, ja opptil kr. 150,- har jeg kunnet velte meg i!

Men on-topic; go indians! saken deres er mye viktigere enn norske OL gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.