Gå til innhold
Fiskersiden

Bsaltes fiske i eidangerfjorden.


bsalte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 143
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter 8 resultatløse timer på isen faller det seg naturlig å spørre: Det var Eidangerfjorden dette her? :D

Men jeg er altså temmelig nysjerrig på hvilke(t) dyp de tok på?

Du klarte jo nesten det utrolige da Martin, ungå Hvitting ;) men Sild på 85m og på bunn klarte du fint :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk du ikke fisk??? det var ca 90 meter,kanskje 85 :o de tok 5-10 meter over bunnen... var jo endel annen fisk der og..

Resultatløse etter kolmule altså. Hadde med en god del brødskivesize hvitting, en sei på halvannen, og ei sild til agnfrysen. Men da var jeg vel for langt ute, inne, oppe eller nede når lysmula passerte - god gammaldags uflaks mao ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatløse etter kolmule altså. Hadde med en god del brødskivesize hvitting, en sei på halvannen, og ei sild til agnfrysen. Men da var jeg vel for langt ute, inne, oppe eller nede når lysmula passerte - god gammaldags uflaks mao ;)

Husket du å fiske med agn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke hvert år kolmula er så tallrik der inne :D så det gjelder å smi mens liket er varmt! En yrkesfisker jeg kjenner kan fortelle om uvanlig mye storsild i eidangerfjorden seinhøstes,der har vi nok grunnen. Det er også uvanlig mye makrell! Dersom jeg får tid i år skal jeg få sjekket opp min hotspot for vassild som ikke er så altfor langt unna :)

Jeg skal ut dit i morgen,sammen med ungene mine.blir neppe spesiellt stille,og idyllisk :wacko:

ser ut til at andre fra forumet også dukker opp,gleder meg til det :)

det er plass til mange fler! la oss ta den rekken karer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det tatt noe kolmule i dag?

Skal ut en tur i morgen. Kom meg ikke opp av senga i dag...

Var vrient å få øye på deg i dag også.... ;)

var en liten kosetur igjen. hadde mistedagen i dag. mista flere bra fisker av en eller annen grunn.

fikk opp en favn hvitting 1 lange,og 5 kolmule. største kolmula var 46,5 cm. den jeg veide til 730 tidligere var 45 cm. så jeg nærmer meg vel 800g jeg også.angrer fremdeles dypt og inderlig på at jeg ikke fikk veid de to store jeg fikk første gangen :)

forresten...jeg fikk kolmule på første nedslipp i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vrient å få øye på deg i dag også.... ;)

var en liten kosetur igjen. hadde mistedagen i dag. mista flere bra fisker av en eller annen grunn.

fikk opp en favn hvitting 1 lange,og 5 kolmule. største kolmula var 46,5 cm. den jeg veide til 730 tidligere var 45 cm. så jeg nærmer meg vel 800g jeg også.angrer fremdeles dypt og inderlig på at jeg ikke fikk veid de to store jeg fikk første gangen :)

forresten...jeg fikk kolmule på første nedslipp i dag :)

Flytta du deg lengre ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på isen i dag igjen. var labert fiske,men desto bedre selskap.både oz,og Roger N var der,og mye hyggelig fiskeprat ble det :thumbsup: glemte nesten tida på slutten. litt småpanikk da en liten kolmule hadde surret seg på en annen stang :huh: 825g /45 cm. nærmer meg gradvis målet ^_^ takk for turen roger,og åsmund :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på isen i dag igjen. var labert fiske,men desto bedre selskap.både oz,og Roger N var der,og mye hyggelig fiskeprat ble det :) glemte nesten tida på slutten. litt småpanikk da en liten kolmule hadde surret seg på en annen stang :D 825g /45 cm. nærmer meg gradvis målet ;) takk for turen roger,og åsmund :)

DSCF0087.jpg

En kjempe blid fisker :)

Takk for turen Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjør det nå for tiden :) ser jaggu lynforbanna ut på det bildet :)

skyldes vel kanskje at jeg bare fikk to muler... den på bildet,og en liten tass på 725.

håper den digre kommer snart :D

Endret av bsalte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror neppe det er noe problem å få fisket der,men dro ikke ut selv i dag siden været var så surt.

Planen er å dra dit i morgen :)

vi fikk vel ca 50cm snø i natt/går kveld. noe dritt å stolpe i all snøen :/

Endret av bsalte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ofte litt treg på mårran,skal levere unger her,og der :D har tenkt å begynne å fiske noe annet enn kolmule,så jeg er lengre inn fra formiddagen av,og flytter vel ut på midten etterhvert :)

hadde vært hyggelig med en prat der ute viggo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.